fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צדוק כהן מחדרה תובע את אבי גבאי בגין לשון הרע

חבר הליכוד הוותיק מחדרה תבע את יו"ר מפלגת העבודה על שכינה אותו "מאכער" בראיון לכלכליסט
למי קראת מאכער? צדוק כהן צילום פרטי
למי קראת מאכער? צדוק כהן צילום פרטי

 

איש הליכוד הוותיק והלוביסט צדוק כהן מחדרה הגיש תביעה נגד יו"ר מפלגת העבודה ויו"ר המחנה הציוני אבי גבאי בגין לשון הרע. עיקרה של התביעה נוגע לפרסום של דברי לשון הרע לכאורה שאמר גבאי על כהן בעיתון ואתר כלכליסט ובפייסבוק לרבות הכינוי "מאכער". סכום התביעה עומד על 300 אלף שקלים.

כתב התביעה הוגש ביום ראשון השבוע בבית משפט השלום בתל אביב ע"י בא כוחו של כהן עו"ד אוריה גל. במישור העובדתי מצוין כי כהן הינו שתדלן ("לוביסט") אשר פרנסתו בין היתר היא מקבלת עמלות מגופים שונים אשר אותם הוא מייצג בפני גופים ממשלתיים ומסייע להם בקבלת תקציבים שהובטחו להם ואושרו אך לא הועברו בפועל. הכתבה המדוברת פורסמה ב-20 לנובמבר 2017. גבאי מצוטט בה כשהוא אומר על כהן את הדברים הבאים: "מדובר בתרבות פוליטית של שחיתות ממוסדת. לפעמים קוראם לה צדוק כהן ולפעמים מולכו שרון. לא פרצה סערה ציבורית בעקבות פרשת צדוק כהן כי התרגלנו שמכייסים אותנו. צדוק כהן הוא פעיל ליכוד, מאכער שגובה באופן קבע 15 אחוז מכל העברה של ארגון ממשלתי לארגון אחר שהוא שותף בו. הוא חלק מהשיטה של השחיתות הממוסדת. זו תרבות שלטונית של שחיתות ממוסדת".

"התובע הכפיש, ביזה, העליב והשפיל את התובע קבל עם ועדה בכלי תקשורת בתפוצה ארצית עת כינה אותו בשמות גנאי מהחמורים הקיימים בשפה העברית והטיח בו האשמות כאשר בין היתר טען כי כהן הוא מושחת, גנב וכייס", נכתב בכתב התביעה. עוד נטען כי פרסום הדברים גרמו לגופים עמם עבד כהן להפסיק את ההתקשרות איתו ולגופים אחרים להימנע מלהעסיק אותו.

תגובתו של גבאי לא התקבלה עד לסגירת הגיליון.

אבי גבאי (צילום פרטי)
אבי גבאי (צילום פרטי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות