fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: שולי לוי התפטר מעיריית חדרה

מנהל אגף אכיפה ופיקוח ואחד האנשים החזקים בעיריית חדרה הלך הביתה בעקבות מינוי סמנכ"ל תפעול והשינויים הארגוניים הנוספים. בכירה באגף שלו הועברה מתפקידה בעקבות שערוריית הדוחות שנחשפה ב"חדשות חדרה"
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)
בניין עיריית חדרה (צילום: שלומי גבאי)

מנהל אגף אכיפה ופיקוח ואחד האנשים החזקים בעיריית חדרה הלך הביתה בעקבות מינוי סמנכ"ל תפעול והשינויים הארגוניים הנוספים. בכירה באגף שלו הועברה מתפקידה בעקבות שערוריית הדוחות שנחשפה ב"חדשות חדרה"

רעידת אדמה בחדרה. שולי לוי, אחד האנשים החזקים בעיריית חדרה, מנהל אגף אכיפה ופיקוח, התפטר מתפקידו. נכון לעכשיו זה השינוי המשמעותי ביותר בשורת השינויים שמתכנן ראש העיר צביקה גנדלמן, ובראשם מינוי סמנכ"ל תפעול שיחלוש ישירות, בין היתר, על אגף האכיפה והפיקוח. עוד לפני התפטרותו של לוי, אחת העובדות הבכירות באגף שלו הועברה מתפקידה, וזאת בעקבות חשיפת "חדשות חדרה" על שערוריית דוחות החנייה הרבים שניתנו בחודשים האחרונים, ושרבים מהם נמצאו לא צודקים.

"היה ברור שלאור מינוי סמנכ"ל וניתוק הקו הישיר בין שולי לבין המנכ"ל, המצב יצטרך להשתנות. שולי עשה אחד ועוד אחד והבין שעדיף לו להמשיך הלאה וללכת הביתה", אמר הערב גורם בכיר בעירייה. אותו גורם הוסיף כי על פי ההערכות, לוי יעבור לעבוד בשוק הנדל"ן.

את תגובתו של שלוי לוי נביא כשתתקבל.

עיריית חדרה. שינויים גדולים (צילום: שלומי גבאי)
עיריית חדרה. שינויים גדולים (צילום: שלומי גבאי)

מינהל חדש, סמכויות חדשות

על הקמת מינהל התפעול הודיע ראש העיר בתחילת השבוע בישיבת מנהלי אגפים. המינהל יחלוש על אגף שיפור חזות העיר (לשעבר אגף התפעול), אגף אכיפה וביטחון, ואגף תחזוקת מבני עירייה ואירועים. הסמנכ"ל החדש יהיה המנהל של כל מערך העובדים במינהל התפעול.

באחריות סמנכ"ל התפעול יצירת תשתית לעיר בטוחה ונקייה במגוון ההיבטים והדרישות החל מפינוי אשפה דרך ניקיון רחובות העיר, דרך הפעלת מערכי תחזוקת הכבישים, מערך החשמל, גינון העיר, תחזוקת מבני העירייה ומוסדות החינוך, וכן הפעלת מערך האכיפה והביטחון כחלק אינטגרלי מתהליך שלם של עבודה הכולל הסברה, התראה, פיקוח, ניקיון ושיפור חזות העיר.

המינהל החדש, בראשות סמנכ"ל התפעול, ירכז את הליכי אכיפה וביטחון, וכן יהיה אחראי על הביטחון העירוני בדגש על מוכנות ופעילות אגפי העירייה בשעת חירום.

כמו כן הוא אחראי לחזות ולאיכות החיים בעיר ולחתירה ליצירת מרחב ציבורי משופר, מתקדם, בטיחותי, ומתוחזק ביעילות בתחומים שעליהם הוא מופקד.

במסגרת תפקידו ירכז את כל המשאבים העומדים לרשותו, התוכניות והפעולות בשטח למציאת דרכים ופתרונות מקצועיים, ויהיה אחראי להכנת תוכניות עבודה שנתית ורב שנתית הכוללת פעילות שוטפת, הכנת תוכניות פיתוח, והכנת תוכנית תקציבית שנתית. כמו כן באחריותו הכנת מכרזים לקבלת הצעות מקבלנים, התקשרות עם הקבלן הנבחר, תיאום ופיקוח על עבודת כל הקבלנים שבתחומי אחריותו ואחריות לביצוע נאות של כל העבודות.

עבודת מינהל התפעול תתבצע בתיאום בין האגפים במינהל, תוך ראייה מערכתית, יכולת אבחון והבנת הצרכים, ניתוח השטח ובניית תהליכים חוצי אגפים לטובת שיפור השירות לתושב ומתן דגש על תרבות השירות תוך מתן מענה איכותי ויעיל לפניות התושבים בתחומים הקשורים לאחריות המינהל.

"לאחר הודעת ראש העיר, אי אפשר להסתכל על הדברים אחרת. יש פה פגיעה משמעותית בסמכויות המנכ"ל, ולדעתי גם הוא מבין זאת", אמר אחד ממנהלי האגפים בסיום הישיבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות