fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: סיעת הדור הבא בראשות אורנה שטרקמן תשב באופוזיציה

סיעת הדור הבא שנבחרה עם שני מנדטים למועצת העיר נהריה לא תצטרף בקואליציה וזאת לאחר פגישות ודיונים עם ראש העיר הנבחר רונן מרלי ואי הגעה להסכמות. מרלי בתגובה: " צר לי על כך ששטרקמן דרשה לקבל את תפקיד סגן ראש העיר בשכר כתנאי לכניסתה לקואליציה"
אורנה שטרקמן צילום: ינאי יחיאל
אורנה שטרקמן | צילום: ינאי יחיאל באדיבות אורנה שטרקמן

התפוצצו המגעים הקואליציוניים בין סיעת הדור הבא בראשות אורנה שטרקמן לראש עיריית נהריה רונן מרלי.  שטרקמן הודיעה אמש (שלישי) כי תשב באופוזיציה בקדנציה הקרובה.  שטרקמן זכתה בבחירות בשני מנדטים והוכיחה את כוחה האלקטורלי, יחד עימה נבחרה  חברת מועצת העיר החדשה שרית נס- פררו.

שטרקמן  בת 35, דור שלישי למייסדי נהריה, בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים, נבחרה למועצת העיר במנדט של סיעת הצעירים שהוביל ראש הסיעה אור כהן בשנת 2013.   סיעת הצעירים חברה  לראש העירייה לשעבר ז'קי סבג, ובהסכם קואליציוני נבחרו כהן ושטרקמן לסגנים בתואר ברוטציה.  שנתיים וחצי לאחר הבחירות ערק כהן לספסלי האופוזיציה, שטרקמן מונתה לסגנית וקידמה פרויקטים נרחבים במרכז צעירים, הפעילה חוגים וסדנאות, יזמה את פסטיבל 'אקו נהריה', קידמה את מלגות הסטודנטים, השמישה מחדש את הקטקטון וייצגה את נהריה במשלחות בנושא תיירות.

בהודעת הסיעה נכתב: "סיעת הדור הבא בראשות אורנה שטרקמן לא תצטרף לקואליציה וזאת לאחר פגישות ודיונים עם ראש העיר הנבחר רונן מרלי ואי הגעה להסכמות, בין השאר בשל מחויבויות אחרות של ראש העיר".

אורנה שטרקמן צילום:ינאי יחיאל
אורנה שטרקמן צילום: ינאי יחיאל

 

מרלי. צילום: אדריאן הרבשטיין)
מרלי. צילום: אדריאן הרבשטיין)

שטרקמן הוסיפה: "למרות שאנחנו מסכימים על סוגיות הליבה בעיר ויש לנו הרבה במשותף, לצערי ראש העיר החדש בחר בשותפים אחרים. אני רואה בזה החמצה של קידום יעדים משמעותיים ביחד לטובת תושבי נהריה. עם זאת, הלחימה על העקרונות באופוזיציה חשובה לא פחות מישיבה בקואליציה. אנחנו נייצג את תושבי נהריה בעירייה ונפקח על הנעשה בה ועל מימוש המצע וההבטחות לתושבי העיר. בפגישה עם ראש העיר הובהר שסיעת הדור הבא תוביל את האופוזיציה בקדנציה ותהיה שם בכדי לבקר ולבדוק את הפעילות בעירייה ומאידך לתמוך במהלכים שנעשים לטובת העיר ותושביה״.

מרלי הגיב: "אני מזמין את כל חברי מועצת העיר לקחת חלק בקידום העיר למען התושבים וללא שיקולים אישיים. כל מי שמעוניין לתרום לציבור ימצא אצלנו מקום בקואליציה. צר לי על כך שחברת המועצה אורנה שטרקמן דרשה לקבל את תפקיד סגן ראש העיר בשכר כתנאי לכניסתה לקואליציה, למרות שהצעתי לה קידום פרויקטים חשובים למען עתיד נהריה התואמים את המצע עליה התחייבה לציבור בוחריה. מקבלי תפקידי הסגן ידועים לכל בהתאם להסכמים הקואליציוניים שנחתמו, ולא ניתן לאשר סגן נוסף בשכר. עיריית נהריה בראשותי תקדם את הפרויקטים האלה עבור צעירי העיר ותושביה ותצעיד את נהריה קדימה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות