fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: מחלקת הרווחה צפוייה לעזוב את בניין עיריית נהריה

בעיריית נהריה פועלים בימים אלו על תוכנית להעברת מחלקת הרווחה מחוץ לבניין העירייה. היעד שעומד על הפרק הוא מבנה קצין העיר לשעבר בנהריה הנמצא בסמיכות לעירייה ברחוב קרן היסוד וסגור בחלקו בשנים האחרונות. חלק אחר של המתחם משמש מכרז קהילתי לעולים חדשים. בעירייה בוחנים גם לשנות את שם המחלקה ל"מנהל רווחה".
עיריית נהריה. צילום: דורון גולן
עיריית נהריה | צילום: דורון גולן

בעיריית נהריה פועלים בימים אלו על תוכנית להעברת מחלקת הרווחה מחוץ לבניין העירייה.  היעד שעומד על הפרק הוא מבנה קצין העיר לשעבר בנהריה הנמצא בסמיכות לעירייה ברחוב קרן היסוד וסגור בחלקו בשנים האחרונות. חלק אחר של המתחם משמש מכרז קהילתי לעולים חדשים. בעירייה בוחנים גם לשנות את שם המחלקה ל"מנהל רווחה".

בשנת 2003 כשנבחר ראש העירייה לשעבר רון פרומר הוא הוציא את מחלקת הרווחה אל בניין המוסד לביטוח לאומי לשעבר ברחוב ויצמן 42. כשז'קי סבג נבחר שוב בשנת 2005 הוא החזיר את המחלקה לבניין העירייה. מחלקת הרווחה נמצאת בקומה הראשונה בעירייה וסובלת מהיעדר צנעת הפרט עם דלת פלדלת. מטופלים יושבים מחוץ למחלקה עד שיגיע תורם. המטרה כעת היא לשפר את הנגישות לתושבים הזקוקים לטיפול במחלקה.

עיריית נהריה. צילום: דורון גולן
עיריית נהריה. צילום: דורון גולן

עוד  נודע כי משרד הפנים העביר לעיריית נהריה לבקשתה תקציב של יותר מ- 2 מיליון שקלים להתקשרות במכרז עם חברת ייעוץ ארגוני כדי לבנות מחדש את כל המבנה הארגוני ולהקים מחלקות חדשות. לאחרונה יצאה העירייה במכרז ונבחנות בוועדה חמש חברות ארגוניות.

מבנה קצין העיר בנהריה ידע בעבר מאבקים. המבנה הושכר למשרד הביטחון על ידי האגודה למען החייל ולאחר שסגרו את נקודת קצין העיר, משרד הביטחון החזיר את הנכס לאגודה שפעלה במקום. בשנת 2016, סבג הורה לנעול את דלתות הכניסה ולא לאפשר לאגודה לפעול בתוכה על רקע סכסוך עם יו"ר העמותה יעקב שטרית. אז נאמר כי עיריית נהריה החלה לנהל משא ומתן להשיב את הנכס לחזקתה.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: "במסגרת שיפור השירות לתושבים מתכוונת העירייה להעביר את המחלקה לשירותים חברתיים לבניין נפרד, מרווח ונוח, אשר יסייע לעובדי המחלקת לתת שירות יעיל ואיכותי יותר ותוך דגש רב יותר על שמירת כבודם של הפונים למחלקה זו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות