fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסום ראשון: דירות בפרויקט אור הגלבוע יושכרו לטווח ארוך

הפרויקט בדרך עכו 68 נבנה במקום בו שכן בעבר ביתם הראשון בקריות של יעקב ואורה גלבוע. הקבלן ערן גלבוע: "הפרויקט מיועד לאנשים שלא מסוגלים לרכוש דירה ואינם יכולים לגייס הון עצמי"
ראייה חברתית. אור הגלבוע הדמיה: יח"צ
ראייה חברתית. אור הגלבוע הדמיה: יח"צ

חברת גלבוע, בבעלות הקבלן ערן גלבוע, זכתה בחוק עידוד השקעות הון בפרויקט החדש "אור הגלבוע" בדרך עכו 68 בקרית ביאליק. החברה תוציא להשכרה תשע דירות של ארבעה-חמישה חדרים לטווח ארוך. המחיר: החל מ-3500 שקלים לחודש לדירה חדשה. הפטור ממס שקיבלה החברה תקף לשבע שנים, ובתנאי שתשכיר את הדירות לכל אורך התקופה.

פרויקט "אור הגלבוע" נבנה על הקרקע שבה בנו את ביתם הראשון, יעקב ואורה גלבוע, הוריו של ערן. משפחת גלבוע רכשה את הקרקע בשנת 1959 והתגוררה במקום עד שנת 1971. לימים הושכר הבית למסחר. רוב תושבי הקריות מכירים את הבית הראשון של משפחת גלבוע, כבית שבו פעלה חברת KSP.

בחברה מדווחים, כי עד כה נמכרו בפרויקט שבע דירות מתוך 16 וכי בקרוב תחל הרשמה להשכרה לטווח ארוך עבור זוגות צעירים, משפרי דיור ומשפחות. הפרויקט נמצא על ציר המטרונית ובסמיכות לאמצעי תחבורה אחרים, מרכזי קניות ומוסדות חינוך.

ראייה חברתית. אור הגלבוע הדמיה: יח"צ
ראייה חברתית. אור הגלבוע
הדמיה: יח"צ

גלבוע: "זכינו בפרויקט חוק עידוד השקעות הון של משרד האוצר ואנו מקבלים הטבות במיסוי. לטובת העניין נשכיר את הדירות למשך שבע שנים. הבניין החדש ייתן מקפצה אדירה לשוק השכירות. יש כאן גם ראייה חברתית. הפרויקט מיועד לאנשים שלא מסוגלים לרכוש דירה ואינם יכולים לגייס הון עצמי. לרוכשים, אנחנו מאפשרים ליהנות מדירות חדשות במחיר ריאלי.

"בשוק הנדל"ן הישראלי, הדברים משתנים מרגע לרגע. אם המדינה הייתה נותנת לפעול על פי כוחות השוק, היה יותר טוב. המדינה הייתה צריכה לעשות רק דבר אחד: לספק קרקעות זמינות, לא לעשות תוכניות מחיר למשתכן ולא להתערב בשוק. לתת לשוק לעשות את שלו ולשחרר חסמים. הפחד שלי כיזם הוא מההתערבות החיצונית של המדינה. היום המדינה משגרת לשוק את כל הקרקעות שיש לה, גם אלו שכלל לא מוכנות לפיתוח, כמו בשכונת אפק החדשה. היא גם משווקת קרקעות לא מוכנות בטווח של שלוש שנים מראש, זה אבסורד, וזו טעות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות