fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרופסור הרט הוא הנשיא החדש של מכללת נתניה

פרופ יעקב הרט. צילום תמיר ברגיג
פרופ יעקב הרט. צילום תמיר ברגיג

חבר הנאמנים של האקדמית נתניה ,בחר פה אחד בפרופסור יעקב הרט לתפקיד נשיא המכללה האקדמית נתניה. הרט יחליף את פרופ' צבי ארד, ממייסדי המכללה, שכיהן כנשיא מאז הקמתה לפני 22 שנים.

פרופ' יעקב הרט ייכנס לתפקידו החל מאוקטובר 2017 בשנת הלימודים הקרובה תשע"ח.

פרופ יעקב הרט. צילום תמיר ברגיג
פרופ יעקב הרט. צילום תמיר ברגיג

הוא בעל ניסיון של למעלה מ-40 שנה בעולם האקדמי. בין תפקידיו הרבים באקדמיה,  כיהן כראש החוג לאפידמיולוגיה ורפואה מונעת באוניברסיטת ת"א, כראש הסקציה לרפואה כללית ללימודי המשך ברפואה באוניברסיטת ת"א, ופרסם כ-120 מאמרים מדעיים בעיתונות המקצועית. הרט משמש כיו"ר חבר הנאמנים של האקדמית נתניה בהתנדבות מעל 20 שנה.

בנוסף לעבודתו בתחום האקדמי, לפרופ' הרט ניסיון של 30 שנה בשורה של תפקידים בכירים במערכת הבריאות ובפעילות ציבורית. הרט ניהל במשך כ-20 שנה את בי"ח השרון. הוא ניהל מעל 12 שנים את בי"ח השיקומי לוינשטיין. הרט מכהן כנשיא איגוד בתי החולים בישראל, שימש כיו"ר האיגוד הישראלי לבריאות הציבור, כיו"ר איגוד מנהלי בתי החולים בישראל כחבר במועצת הבריאות במינוי שר הבריאות כנציג קופ"ח כללית ועוד. הרט הוא גם זוכה פרס בן גוריון למחקר אקדמי מטעם ההסתדרות הכללית וכיהן כיו"ר ועדת הלסינקי בשירותי בריאות כללית בין השנים 2012-2017.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות