fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעילות של סוכן סמוי הובילה למעצר חשודים בסחר סמים קשים

פעילות למעצר סוחרי סמים. צילום: דוברות המשטרה
פעילות למעצר סוחרי סמים. צילום: דוברות המשטרה

22 חשודים בסחר בסמים מסוכנים נעצרו בבוקר יום שלישי בעקבות פעילות של סוכן סמוי שתיעד עיסקאות סמים שביצעו החשודים.

פעילות למעצר סוחרי סמים. צילום: דוברות המשטרה
פעילות למעצר סוחרי סמים. צילום: דוברות המשטרה

הסוכן הסמוי פעל בקרב החשודים במשך תקופה ארוכה ופעילותו לוותה על ידי המשטרה והפרקליטות. ביום שלישי לפנות בוקר, לאחר שהצטברו ראיות לכאורה להגשת כתבי אישום נגד החשודים, הפכה החקירה מסמויה לחקירה גלויה.עם הינתן האות,פשטו 160 בלשים,חוקרים,לוחמי יס"מ ומג"ב,כלבנים וחוקרי זיהוי פלילי על בתיהם של 22 חשודים בסחר בסמים מסוכנים. בפעילות אותרו ונעצרו כלל החשודים, 20-60, תושבי קרית חיים, חיפה, עפולה, נצרת ובוסמת טבעון. בנוסף, בחיפושים בבתיהם נתפסו:רובה מסוג "קרלו", רימון עשן,כ-72 אלף שקלים המזומן, סמים מסוגים שונים וכן ראיות נוספות הקושרות אותם על פי החשד לעבירות המיוחסות.בנוסף נתפסו שישה כלי רכב בבעלות החשודים בשווי כולל של למעלה מחצי מיליון שקלים לצורך הליך חילוט.

הסוכן המשטרתי פעל בקרב החשודים לאורך כחצי שנה, במהלכה רכש את אמונם ופעל בסביבתם, ובאופן זה הצליח לרכוש מהחשודים במספר הזדמנויות שונות סמים מסוכנים במשקלים שונים מסוג: קוקאין, MDMA, חשיש ומריחואנה תוך איסוף הראיות הנדרשות נגדם.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא  תמשיך להפעיל מגוון אמצעים ויכולות מבצעיות ומודיעיניות, במטרה להלחם בתופעות פשיעה חמורות, על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות