fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פחד ופאניקה ברחובות קריית השרון

אינספור התכתבויות בפייסבוק מספרות על תופעה מחרידה: אנשים מחופשים לליצנים כשבידם מסור מפחידים ילדים ברחבי העיר בהשראת הסרט "את" שמוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע. עד עכשיו לא ברור אם מדובר בשמועה או במקרים אמיתיים
שמועה או אמת? ליצן מאיים (צילום: מתוך הפייסבוק)
שמועה או אמת? ליצן מאיים (צילום: מתוך הפייסבוק)

 

 

ערב לפני יום הכיפורים, סיפרו ילדים מקריית השרון כי ראו אדם מחופש לליצן כשבידו מסור, יורד מג'יפ, רץ לעברם ומאיים עליהם. התקרית פורסמה בפייסבוק של קריית השרון והצליחה לעורר פחד ובהלה בקרב ילדים והורים בשכונה ובהמשך גם בשכונות אחרות בנתניה.

ככל הנראה מדובר בהשפעה של סרט האימה "זה", המוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע ומבוסס על ספר האימה הקלאסי של סטיבן קינג, המגולל סיפור על ילדים שנעלמים בנסיבות מסתוריות ואדם בדמות ליצן אימתני המתגורר בתעלות הביוב מגלם את הרוע.

מאור דאיה מוועד קריית השרון אומר כי מדובר במעשה קונדס. "במעשה זה הם יצרו פאניקה בקרב הילדים, רק על ידי המראה שלהם ושפת הגוף", כתב דאיה בפייסבוק, "אנו מבקשים בכל מקרה דומה, לדווח מיד למוקד 100 של המשטרה. כמו כן רצוי לצלם פרטים מזהים, כמו מספר רכב. הפעילות נעשית בתיאום עם הסיירות ועם משמר השכונה והמשטרה".

שמועה או אמת? ליצן מאיים (צילום: מתוך הפייסבוק)
שמועה או אמת? ליצן מאיים (צילום: מתוך הפייסבוק)

מדוברות משטרת מרחב השרון נמסר שלא הוגשה תלונה במשטרה ולא נעצרו חשודים: "התקבלו אצלנו מספר דיווחים, חלקם התגלו כדיווחי סרק. בשלב זה אין חשד לעבירה פלילית".

יחד עם זאת, אמא לילד בקריית השרון סיפרה כי ראתה ליצן עומד בשער בית הספר ילן-שטקליס בשעות הצהריים. "הגיע הזמן לירות בכל ליצן. גם ככה זה כבר לא מצחיק, אנחנו בשנות האלפיים".

דאיה ממשיך: "מכל המקרים שבחנו, גם בזמן אמת וגם אחרי שהעלינו רחפן לאוויר, לא ראינו דבר. אני חושב שזה דמיון ופחד של הילדים. ראיתי שילדים העבירו בקבוצות הוואטסאפ שלהם תמונות שכנראה עברו פוטושופ. פנינו לבתי הספר וביקשנו שירגיעו את הילדים. זו מתיחה גרועה שגרמה לפאניקה, אבל אנחנו ממשיכים להיות עם היד על הדופק".

מחברת שלמור תקשורת שעושה יחסי ציבור לגלובוסמקס, מפיצי הסרט "זה", נמסר: "אין לנו יד במקרים האלה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות