fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוענח הרצח בתל מונד: דוד חיים הודה ברצח גרושתו אופירה

אופירה חיים. צילום אלבום משפחתי
אופירה חיים. צילום אלבום משפחתי

פוענח רצח אופירה חיים בת ה-57  מתל מונד ב-20/6/18. המשטרה חושדת  כי דוד חיים, בן 60, הגרוש של אופירה שהתגורר בסמוך אליה, רצח אותה והטמין את גופתה בחצר הבית. כך הודיעה היום משטרת ישראל.

לפי החשד, עסק דוד חיים בימים שקדמו להיעלמותה, בחפירת בור בחצר ביתה בין העצים ובסמוך לגדר הבית. כוח משטרה שהגיע לחצר הבית חפר במקום וגילה את גופתה ב-10/7/18, כשלושה שבועות לאחר מעשה הרצח. דוד חיים נעצר ובחקירה הודה כי רצח את אופירה. בחקירה התברר כי בימים שקדמו לרצח, בעת שאופירה בילתה בטיול בגיאורגיה, שכר הגרוש נתין אריתראי שנהג להעסיק מדי פעם בעבודות גינון, וביקש ממנו לחפור בור בחצר הבית תוך שהוא מסביר כי הדבר נחוץ לו לתיקון נזילת מים. כאשר שבה אופירה לארץ ושאלה את הגרוש לפשר הבור בחצר ענה כי הוא עוסק ביישור שיפוע בקרקע הגינה.

אופירה חיים. צילום אלבום משפחתי
אופירה חיים. צילום אלבום משפחתי

ביום הרצח, ה-20/6/18, סמוך לשעה 16:00, הגיע דוד חיים לחצר ביתה של אופירה וקרא לה לצאת לחצר. הוא ביקש מהמנוחה כי תתיר לו ליצור מעבר בין ביתו לביתה של אופירה על מנת להקל על אמו הקשישה המתגוררת ביחידת דיור הצמודה לביתה של אופירה, וכי תתיר לו להציב על גג ביתה דוד שמש שישמש את אמו. כאשר המנוחה סירבה לבקשותיו של החשוד, הוא שלף מכיסו חבל וחנק אותה תוך שהוא מפיל אותה אל הקרקע. לאחר דקות ארוכות בהן, על פי החשד, חנק הגרוש את המנוחה, הוא גרר אותה לעבר הבור, העמיק את הבור בחפירה נוספת וטמן אותה במקום.

עוד עלה בחקירה כי החשוד נטל פטיש, שבר את הטלפון הסלולרי של המנוחה, ולאחר מכן נטל את תיקה, גזר את כרטיסי האשראי וזרק את שברי הטלפון והתיק בפח זבל ביישוב. החשוד הודה במעשה ושחזר אותו בפני חוקרי צוות החקירה המיוחד. הבוקר (חמישי) עם השלמת מלאכת החקירה בתיק, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות וכן לעצרו עד תום ההליכים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות