fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוטר דני חזן מנכ"ל עמותת הספורט במעלות תרשיחא

דני חזן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דני חזן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דרמה במעלות תרשיחא. מנכ"ל עמותת הספורט דני חזן, פוטר עשרה חודשים לאחר שנבחר לתפקיד מנכ"ל עמותת הספורט. חזן הוא בנו של מ"מ ראש העירייה בעבר יעקב חזן ז"ל. לחזן נערך שימוע על ידי הנהלת העמותה המורכבת מנציגי ציבור וחברי מועצת העיר. חזן עלה לשימוע על חוסר שביעות רצון בניהולו. השמועות על פיטוריו, רצו היטב  ביום שישי שעבר בבתי הכנסת בעיר. 

במוצאי שבת לפני שבוע, כינס בוחבוט את כל פעילי סיעתו מת"ש (מעלות תרשיחא שלנו) לישיבה בבניין העירייה.  יודע דבר אמרו כי הישיבה תוכננה מראש ולא היתה ישיבת חירום, אך תהו מדוע משתמשים במבנה עירוני במוצ"ש כדי לקיים ישיבה שכל עיקרה קידום סיעה פוליטית. עוד אמר בוחבוט בישיבה זו כי חזן לא פוטר ממניע כזה או אחר.  יומיים לאחר הישיבה, שלח בוחבוט הודעה בוואטס-אפ של מת"ש וכתב:

"חשוב שתדעו הספורט מנוהל על ידי רשות ספורט עירונית זו עמותה והעובדים שלה אינם עובדי רשות. זאת אומרת שגם דני היה עובד העמותה ,ועבודתו הופסקה על ידי העמותה ולא על ידי הרשות המקומית. כמובן שנתתי אישור למהלך אחרי שהציגו בפני את הנתונים הבעייתיים באשר להתנהלות הספורט העירוני. אני חייב לציין שלפני פיטורידני נעשו מאמצים על ידי הרשות להסביר שוב ושוב שהתפקוד לא טוב, אך דני הגיב בזלזול לדרישות המקצועיות. העירייה שוקלת להחזיר את הספורט לעירייה.. שיהיה לכם יום טוב". שעות לאחר הודעה זו, הוצא חזן גם מקבוצת הוואטסאפ של מת"ש.במקביל עמותת הספורט כבר הוציאה למכרז חדש  את תפקידו של חזן.

דני חזן (צילום: אדריאן הרבשטיין)
דני חזן (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 חזן עבד במשך 13 שנה בעיריית מעלות. בהתחלה כסמנכ"ל תפעול באגם מונפורט. בשבע שנים האחרונות גם שימש יו"ר עמותת הספורט בהתנדבות והביא את הישגי הספורט בעיר למקומות יפים כמו: עלייה לליגה הארצית בכדורגל, העפלה לרבע גמר גביע המדינה, העפלה לליגה ארצית בכדורסל ועוד. בשנת 2014, קיבל את פרס יקיר העיר על הישגיו  בקידום בהספורט, פרס שהוענק לו ישירות מבוחבוט. חזן התמודד על מכרז למנכ"ל עמותת הספורט וגבר על שבעה מתמודדים. לאחר שנכנס לתפקידו לפני עשרה חודשים, טוענים מקורבים כי  הערימו עליו קשיים, קיצוצים בתקציבים, הצעות שהעלה נדחו על הסף. 

מעיריית מעלות תרשיחא נמסר בתגובה: "תוך החשיבות לתחום הספורט והגדרת מטרות ברורות וגבוהות, הוקמה בעיר רשות ספורט עם הנהלה מקצועית ויושב ראש. רשות הספורט הינה גוף עצמאי ומקצועי. אם היו"ר וההנהלה החליטו על הליך פיטורים, הם וודאי יודעים מדוע, כי הדרישה היא לפעילות של אלפי ילדים, בני נוער ומבוגרים ועוד סטנדרטים מקצועיים.אנו לא מתחייב ונרחיב פרטנית בנושא כוח אדם מפאת כבוד האדם.

"עיריית מעלות תרשיחא גאה להיות המובילה בישראל בשיתוף ציבור – כבר בשנות ה-90, הרבה לפני שהומצא מושג ״חוכמת ההמונים״ ושיתוף ציבור, העירייה הקימה מינהלות רובעים ומועצות ציבוריות פעילות ומשפיעות. ראש העיר מקיים ויקיים כל העת מפגשים חשובים עם ציבור, משום שהוא מאמין בעשייה משותפת ומשתפת. בין היתר, התקיים מפגש עם צעירים בתרשיחא, מתקיימים מפגשים תכופים עם תושבים הפעילים במנהלות הרובעים ועוד. זהו אתגר מנהיגותי וניהולי, אך כך הצליח ראש העיר למצב קהילה איכותית שגאה בעיר שלה".

דני חזן סירב להגיב

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות