fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשרות מתושבי אולגה מפגינים בנושא הגשר: "מוכרים אותנו"

הפגנה בגשר אולגה (צילום אסי קוטין)
הפגנה בגשר אולגה (צילום אסי קוטין)
עשרות מתושבי גבעת אולגה מפגינים בשעה זו (ב') בכיכר הכניסה לשכונת גבעת אולגה, במחאה על הסחבת בנושא הרחבת גשר אולגה.
התושבים במערב חדרה סובלים מדי יום מהפקקים האדירים ביציאה מהשכונה, בעיקר בשעות הבוקר, שכן היא מתנקזת לגשר עליו נתיב אחד בלבד לכל כיוון.
חברי המועצה אליהו בוסקילה ואוהד מרחב הגיעו לתמוך במאבק התושבים. גם תושבים משכונת עין הים השכנה הצטרפו להפגנה. זה הפעם הראשונה שתושבי שתי השכונות משתפים פעולה במחאה מהסוג הזה.
גם הבשורה שקיבלו התושבים בשבוע שעבר גם תושבים משכונת עין הים השכנה הצטרפו להפגנה. זו הפעם הראשונה שתושבי שתי השכונות משתפים פעולה במחאה מהסוג הזה. מהעירייה, לפיה הרחבת גשר אולגה לא תהא תלויה בהרחבת כביש החוף, פרויקט שעלול להיתקע מסיבות משפטיות, לא מרגיעה אותם.
הפגנה בגשר אולגה (צילום אסי קוטין)
הפגנה בגשר אולגה (צילום אסי קוטין)

IMG-20170605-WA0035 IMG-20170605-WA0039 IMG-20170605-WA0040

 
מנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ, קיבל את כל דרישות העירייה והורה לצאת לתכנון מידי של הרחבת גשר אולגה ובתום עבודות התכנון, יוחלט האם להפריד את ביצוע העבודות, מעבודות הרחבת כביש 2. מדובר בקיצור  של כ-3 שנים בלוחות הזמנים לביצוע הפרויקט.
בשורה משמעותית נוספת הינה לחבר מיידית את העיר חדרה בכביש  פנימי מכביש החוף ועד לגשר אריק השרון. העבודות על הקמת הכביש החדש כבר החלו לאחר שהתקבלו אישורים להכין את תוואי הדרך.  הכביש החדש  יקל על התנועה והפקקים בגשר גבעת אולגה ובעיקר יקל על תושבי שכונות נווה חיים וויצמן.      
לתושבים נמאס מהפקקים. בהפגנה באולגה (צילום אסי קוטין)
לתושבים נמאס מהפקקים. בהפגנה באולגה (צילום אסי קוטין)

IMG-20170605-WA0042 IMG-20170605-WA0040

צ'יקו ועקנין ממארגני ההפגנה והמחאה, אמר: "מוכרים את אולגה! אנחנו לא מאמינים לעירייה ורוצים הבטחות כתובות. רוצים תאריך שבו יחלו העבודות. לא תכנונים ולא סיפורים. נמאס לנו לסבול! אתמול כפו עלינו גזירה שמקימים לנו שני בתי אבות סיעודיים במרכז השכונה, וגם על זה נילחם בכל הכוח. אבל לגבי הגשר כבר אין מה לומר יותר. הכל נאמר והכל ידוע. עכשיו צריך רק מעשים. זוהי רק ההתחלה, ואם לא יתחילו לבצע אנחנו נגביר את המחאה".

מרחב: "מצוקת אולגה קרובה לליבי. חשוב לי להגיע ולתמוך במאבק הצודק שלהם. הגחע הזמן לשים סוף לסבל היום יומי שלהם ולהתחיל לעשות ולא ולדבר"
בוסקילה: "המאבק הזה יכול לתת זרז לראש העיר להפעיל עוד יותר לחץ. נמאס לנו מדיבורים. הגיע הזמן למעשים. רוצים לראות את הבולדוזרים עולים על הקרקע".
נציגי עין הים אמרו: הפקק שלהם הוא הפקק שלנו. המצוקה שלהם היא המצוקה שלנו. אי אפשר להמשיך בפיתוח מערב חדרה מבלי לטפל בגשר. הגיע הזמן למעשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות