fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב ענק של יפתח זיו נתן לנהריה ניצחון 76:81 על אשדוד

הסטטיסטיקה בדרך כלל אומרת שאם הישראלים קולעים יותר מהזרים, הסיכוי לצאת עם ניצחון לא גדול במיוחד. אבל עירוני נהריה של העונה שוב פעם הוכיחה שהיא עשויה מחומר אחר, והישראלים שלה בהובלת יפתח זיו עם ערב ענק של 19 נק', הובילו אתמול (שני) את נהריה לניצחון ביתי מרשים על מכבי אשדוד 76:81 אחרי שכבר פיגרו דו ספרתי.

IMG_3032
צילום: אדריאן הרבשטיין

האורחים מאשדוד היו יותר דומיננטיים בפתיחה וכבר אחרי 8 דקות עלו ליתרון דו ספרתי 10:20. קורי וובסטר עם עוד שלשה אופיינית דאג בסיום הרבע הראשון לצמק את ההפרש ולהוריד ל-24:18. ברבע השני נהריה איפסה את הכוונות וחמש שלשות עזרו לה לחזור למשחק ולצמק את ההפרש לכדי 2 נק' בלבד 43:45 בסיום המחצית הראשונה.

IMG_3009
צילום: אדריאן הרבשטיין

בפתיחת הרבע השלישי אשדוד ידעה לשמור על קור רוח וחזרה להוביל בדו ספרתי 45:56 (דקה 23). דווקא ברגע של משבר, נהריה ידעה לשפר את משחק ההגנה שלה ושולדבראנד ונסטרנקו שהיו השחקנים החמים של נהריה באותן דקות קיזזו את ההפרש ובסיום הרבע השלישי נהריה שוב בפיגור 2 נק' 56:58. נסטרנקו השווה ל-58:58 בפתיחת הרבע הרביעי, אבל אשדוד חזרה להוביל 58:60 ואז יפתח זיו התעורר. שלשה שלו העלתה את נהריה ליתרון 60:63 (דקה 32) ובתוספת 9 נק' וניהול משחק חכם נהריה רשמה קאמבק מהסרטים וניצחון ביתי שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה.

IMG_2944
צילום: אדריאן הרבשטיין

קלעו לעירוני נהריה: יפתח זיו 19 נק', יהונתן שולדבראנד 14 נק', קורי וובסטר 13 נק', איגור נסטרנקו 11 נק', סטו דאגלאס 10 נק', טיירון נאש ואלכס יאנג 7 נק'.

אריק אלפסי: "אני לוקח מהמשחק הזה בעיקר את הניצחון. אחרי 16 יום בלי משחק, לבוא לשחק הערב היה קצת מלחיץ, אבל שמרנו על הבית עם ניצחון חשוב. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. אני שמח שחצי שני עלינו טוב ושמרנו וברבע הרביעי הראינו את האקסטרות שיש לנו והגענו למצבים טוב והכרענו את המשחק. חיפשתי את ההרכבים הנכונים שיוכלו לתת לי גם עצירות הגנתיות וגם משחק קבוצתי בהתקפה, וכששמרנו וכיווצנו את הצבע אז הדברים נראו אחרת וכמובן שאנחנו יכולים לשחק כדורסל הרבה יותר התקפית".

IMG_3026
צילום: אדריאן הרבשטיין

יפתח זיו: "השינוי היה שעלינו אגרסיביים יותר לחצי השני. לנו זמן להיכנס לעניינים כי זרקנו יותר מדי שלשות. הייתה אווירה מדהימה במחצית השנייה עם כל הקהל הזה והטירוף שהיה פה, זה הכניס אותנו לעניינים ועזר לנו לחזור מפיגור 12. אני שמח שההתפוצצות הזו באה סוף סוף, אנחנו תיכף במחזור העשירי. התחלתי את העונה עם פציעה שנגררה ואני שמח שאני חוזר לעצמי לאט לאט. עבדתי המון בקיץ, ככה שיש לי עוד הרבה מה לתת ואני מקווה להחזיר לקבוצה. אנחנו עובדים הרבה, הביטחון העצמי שלי לא היה בשמיים כי הייתי פצוע בשתי הרגליים. כל הצוות עושה עבודה מצוינת, אריק, שי ומעוז, הלוואי שנמשיך לנצח".

IMG_3013
צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות