fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: נתפס חשוד בריסוס כתובות גרפיטי על מבני ציבור

סמוך לשעה 01:30 אחר חצות במהלך תצפית בגבעת המורה הבחין צוות השיטור העירוני במספר אנשים שהגיעו למקום כשהם מצוידים בצבעי ריסוס ומכחולים. החשודים נעצרו בשעת מעשה על ידי צוות יחידת השיטור העירוני כשברשותם כמות גדולה של ספריי ומכחולים. החשודים נתפסו ונלקחו לתחנת המשטרה בעפולה להמשך טיפול.
אמצעי הריסוס שנתפסו (צילום עצמי)
אמצעי הריסוס שנתפסו (צילום עצמי)

כחלק מהגברת האכיפה של יחידת השיטור העירוני בעפולה במהלך חופשת הקיץ הוחלט לתת דגש בתקופה זו על נושא איכות החיים של התושב ומניעת מטרדים. לאחרונה, רוססו מס כתובות גרפיטי על מבני ציבור ברחבי העיר, מה שגרם לנזק סביבתי חמור .

אמצעי הריסוס שנתפסו (צילום עצמי)
אמצעי הריסוס שנתפסו (צילום עצמי)

הנושא הועבר לטיפול יחידת השיטור העירוני והוחלט להשקיע משאבים רבים יותר על מנת למגר את התופעה. צוותי יחידת השיטור ערכו מעקבים ותצפיות והוחלט על בדיקת אנשים חשודים.

סמוך לשעה 01:30 אחר חצות במהלך תצפית בגבעת המורה הבחין צוות השיטור העירוני במספר אנשים שהגיעו למקום כשהם מצוידים בצבעי ריסוס ומכחולים. החשודים נעצרו בשעת מעשה על ידי צוות יחידת השיטור העירוני כשברשותם כמות גדולה של ספריי ומכחולים. החשודים נתפסו ונלקחו לתחנת המשטרה בעפולה להמשך טיפול.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות