fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על פוליטיקה וחינוך; יושבי ראש הנהגות ההורים הביעו תמיכה בחיים צורי

לא ניתן לשום זבוב בבקבוק להפריע לנו".
חיים צורי. צילום: דורון גולן

שורה של יושבי ראש וועדי הורים בבתי ספר בקרית מוצקין הודיעו על תמיכתם בראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, בהתמודדותו לראשות העירייה ולמועצת העיר.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראים: יו"ר ועד הורים של חטיבת הביניים יונתן נתניהו דני הורוביץ, יו"ר הנהגת הרים בית ספר בן גוריון אמיר קמינר, יו"ר ועד הורים בית ספר אחדות ערן רייזלר, יו"ר ועד ההורים היוצאת באורט מוצקין גילי יניב, יו"ר ועד ההורים חטיבת הביניים יצחק רבין משה וינלר ויו"ר הנהגת הורים בית ספר נבון מיטל פוליק. השישה הודיעו כי תומכים בצורי לכהונה נוספת בראשות העירייה וברשימת "נטו מוצקין" למועצת העיר.

סרטון הוידאו הזה הגיע לאחר פרסום נתוני משרד החינוך ולפיה הגיעה מערכת החינוך בקרית מוצקין למקום הראשון מבין הקריות עם הישג של 79.9 אחוזים של זכאים לבגרות, כולל החינוך המיוחד, של תלמידים הגרים בעיר. נקודת זכות נוספת היא העובדה  שמתוך כ-4800 בתי ספר ברחבי הארץ זכו שני בתי ספר, מקיף אורט ואולפנה סגולה, כבתי ספר מצטיינים. הרשימה מונה 292 בתי ספר וכוללת בתוכה את תיכון אורט ואולפנת בני עקיבא סגולה בקריית מוצקין. בחירתם של מוסדות החינוך הללו התקבלה על סמך מדדים כמו מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה להישגי שנת הלימודים תשע"ז.

בקרית מוצקין מתקיימת מערכת הבחירות העירנית ביותר בכל ארבע הקריות. מלבד צורי שמתמודד לכהונה שישית ברציפות, מתמודדים גם ציקי אבישר ואבי רוטמן. בבחירות הקודמות ב-2013, עת היה צורי המועמד היחיד לראשות העירייה, עמד אחוז ההצבעה על 35.9 אחוז בלבד מבעלי זכות הבחירה. כעת עם הריבוי במספר המועמדים שפועלים רבות ברשתות החברתיות יהיה אחוז ההצבעה גבוה הרבה יותר מה שיוביל בעיקר לשינויים בהרכב מועצת העיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות