fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על מה משלמים 100 אלף שקל בשנה?

בהפועל נצרת עילית מרימים ידיים ואם לא יקרה משהו לא צפוי, יארחו את קרב התחתית נגד רמת השרון באצטדיון אחר, לאור מצבו הגרוע והעלוב של כר הדשא באצטדיון גרין. בני לוד, ששיחקו בגרין בשבוע שעבר: "מתאים למרעה פרות, לא לשחקני כדורגל בליגה הלאומית"
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)

[אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הרי שהפועל נצרת עילית תארח ביום שני הקרוב את משחק הבית הסופר חשוב באחד המגרשים באזור ולא באצטדיון גרין.
בהפועל נצרת עילית, המשלמת לעירייה סכום חסר תקדים של 100 אלף שקל בשנה עבור השימוש באצטדיון גרין, החליטו לא לעלות יותר על המגרש, בשל מצבו הגרוע והעלוב של כר הדשא, שהפך ללעג וקלס באזור המרכז ובקרב קברניטי הכדורגל בישראל.

אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)
אצטדיון גרין (צילום יצחק סולומון)

בני לוד למשל, ששיחקה לפני שבועיים בגרין, הודיעה חגיגית כי אלמלא היחסים המצוינים בין שתי הקבוצות, לא היו מהססים לשלוח מכתב חריף להתאחדות ולמינהלת בדרישה לסגור את האצטדיון. "כר הדשא מתאים למרעה פרות, לא לשחקני כדורגל בליגה הלאומית", אמרו אנשי לוד.
אנשי נצרת עילית, שכבר רגילים לקבל כאלה "מחמאות", נאלצו להסכים עם האורחים. "אי אפשר לשמור על כר דשא ברמה גבוהה כשיש עומס בלתי נסבל על המגרש, מה גם שהתשתיות רקובות", הם אומרים.
בהפועל נצרת עילית החליטו לבצע שזרוע חוזר, שהחל בשלישי האחרון. מסתבר שהחוזה עם קבלן הגינון של העירייה הסתיים, אלא שהוא הסכים לבצע את התיקונים, למרות שהחוזה הסתיים וכרגע אין גנן אחראי על המגרש.
השאלה הנשאלת היא מדוע עיריית נצרת עילית גובה סכום של 100 אלף שקל בשנה עבור מגרש כלכ ך גרוע ועלוב, שכן היא העירייה העירייה באזור ואולי גם בארץ, שגובה דמי שימוש מהקבוצה העירונית המשחקת על האצטדיון בעירוני

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות