fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עלייה מרשימה במספר המצביעים בבחירות בקרית מוצקין

חיים צורי מצביע. צילום: יח"צ
חיים צורי מצביע. צילום: יח"צ

מערכת הבחירות הסוערת ביותר מתרחשת בשעות אלו בקרית מוצקין. בעלי זכות הבחירה בקרית מוצקין פוקדים את הקלפיות ועד כה, נכון לשעה שמונה בערב, על פי נתוני משרד הפנים, הביאה מערכת הבחירות בעיר לעלייה חדה של 18.5 אחוז בשיעור המצביעים שהגיעו לקלפי לעומת מערכת הבחירות הקודמת.

עד כה עומד שיעור המצביעים בקרית מוצקין על 49 אחוז והוא צפוי לעלות לקראת סגירת הקלפיות. הבחירות הנוכחיות בקרית מוצקין העלו עד כה כמה בעיות כמו פתקי הצבעה של ציקי אבישר שהושחתו. לבקשת אבישר הוציא יו"ר ועדת הבחירות האזורית חיפה, השופט יצחק כהן, צו המורה לחברת פייסבוק להסיר כל פרסום לפיו הודיע אבישר כיבכול על פרישתו מההתמודדות. קרית מוצקין היא הרשות שבה יש את המאבקים הפוליטיים החריפים ביותר, הן למועצת העיר והן לראשות העירייה בין ראש העירייה המכהן חיים צורי, לבין אבי רוטמן וציקי אבישר. בומה ברח"ד, יו"ר סיעת לב שמתמודדת למועצת העיר, חש ברע בעת ששהה בקלפי בבית ספר אחדות והוא פונה באמבולנס לבית החולים רמב"ם. עוד מאירועי הבחירות בקרית מוצקין: פעילה של צורי סטרה לאבישר שמתמודד לראשות העירייה, פתקי הצבעה של אבישר הושחתו. מנכ"ל העירייה, יריב גסר, שערך סיור בין הקלפיות כדי לבדוק שהכל מנהל כשורה, הותקף על ידי פעיל של אבישר שניסה לסלק אותו מאזור הקלפי. הפעיל סובב בחוזקה את ידו של גסר ודחף אותו. תלונה הוגשה למשטרה והפעיל סולק מהקלפי.

חיים צורי מצביע. צילום: יח"צ
חיים צורי מצביע. צילום: יח"צ

גם בקרית אתא נרשמה עלייה במספר המצביעים שהגיעו לקלפיות. בשיעור של 15.2 אחוז אחוז יותר מצביעים לעומת מערכת הבחירות הקודמת וממוצע ההצבעה נכון לשעה שמונה בערב הוא 39 אחוז. בקרית אתא מתרכזת ההתמודדות על מקום במועצת העיר מאחר ולראשות העירייה אין מתמודדים מול ראש העירייה המכהן, יעקב פרץ. הרשימה היחידה שהודיעה כי היא מוכנה לשבת באופוזיציה היא הסיעה של הילה שלם.

יעקב פרץ מצביע. צילום: יחצ
יעקב פרץ מצביע. צילום: יחצ
שלומי טל מצביע. צילום: מטה הבחירות
שלומי טל מצביע. צילום: מטה הבחירות

בקרית ים יש שני מתמודדים לראשות העירייה, ראש העירייה המכהן דוד אבן צור לבין מי שהיה סגנו, שלומי טל. בקרית ים נרשמה עלייה מרשימה בשיעור של 18.7 אחוז וממוצע ההצבעה עומד על 42 אחוז. הבחירות בקרית ים מתנהלות עד כה בשקט ואבן צור אף מצא זמן להגיע לבית קפה ולהתענג על קפה.

אלי דוקורסקי מצביע. צילום: תמי לביא
אלי דוקורסקי מצביע. צילום: תמי לביא

קרית ביאליק היא הרשות היחידה שבה נרשמה בבוקר ירידה של 0.7 אחוז במספר המצביעים אולם נכון לשעה שמונה בערב עומד אחוז ההצבעה על 48 אחוז, עלייה של  6.5 אחוז במספר המצביעים. בקרית ביאליק יש מתמודד יחיד, ראש העירייה המכהן אלי דוקורסקי, והמאבק הוא על מקום סביב שולחן מועצת העיר. מלבד הסיעו הוותיקות שמתמודדות כמו הצעירים ויוסי אזריאל, מתמודדות הפעם שתי רשימות חדשות, רשימתו של ירון סלמן ורשימתו של יעקב בוחבוט. עד כה ידוע על תקרית אלימה אחת שאירעה בקלפי בשכונת צור שלום בין כמה פעילים של הסיעות השונות. ניידות משטרה הגיעו למקום והפרידו בין הניצים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות