fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי: רשת דקטלון מגיעה לביג קריות

החנות תשתרע על כ–3000 מ"ר. סניף קריות הוא השני של ענקית הספורט בישראל לאחר הסניף שנפתח בראשון לציון. הוחל בגיוס עובדים
מתחם ביג, צומת קרית אתא. צילום: דורון גולן
מתחם ביג, צומת קרית אתא. צילום: דורון גולן

ענקית הספורט הצרפתית דקטלון (Decathlon) הודיעה השבוע כי תפתח בקרוב את הסניף השני שלה בישראל, במרכז ביג קריות בצומת קרית אתא ואף החלה לגייס עובדים לסניף שבו יעבדו כ-100 איש. צעד זה הוא חלק מהתכנון של החברה לפתוח עוד סניפים בישראל בשנים הקרובות.

על פי התכנון, החנות תשתרע על כ–3000 מ"ר. סניף קריות הוא השני של החברה בישראל לאחר הסניף שנפתח בראשון לציון. בנוסף, שכרה החברה שטח להקמת מרכז לוגיסטי שבו ירוכזו כל השירותים הלוגיסטיים שלה עבור שני הסניפים. ההודעה על פתיחת הסניף בקריות פורסמה ב"הד הקריות" לפני תשעה חודשים, וכעת נותר להמתין לתאריך הפתיחה הרשמי שטרם נקבע.

 

מתחם ביג, צומת קרית אתא. צילום: דורון גולן
האסטרטגיה העסקית של דקטלון מעדיפה מרכזים מסחריים פתוחים. ביג קריות (צילום: דורון גולן)

דקטלון היא אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם. היא נוסדה בעיר ליל בצרפת ב-1976 וכ-10 שנים לאחר מכן  הרחיבה את הסניפים שלה מחוץ לצרפת ופתחה סניפים נוספים באירופה, אסיה ודרום אמריקה. כיום יש לה יותר מ-1000 ב-40 מדינות והיא מעסיקה כ-78 אלף עובדים. מחזור הכספים של החברה בשנת 2016 עבר את ה-10 מיליארד אירו. כמחצית הסכום הגיעה מהחנויות שנמצאות מחוץ לצרפת.

מתחם ביג קריות, בצומת קרית אתא, נפתח לפני כ-20 שנה ושטחו כ-25 אלף מ"ר. במרכז המסחרי פועלות חנויות עודפים של מותגים בינלאומיים וגם רשת הריהוט השוודית איקאה, מפעילה בו את הסניף השני והצפוני שלה בישראל. האסטרטגיה העסקית של דקטלון מעדיפה מרכזים מסחריים פתוחים על פני מרכזי קניות סגורים. הרשת ידועה בהיצע הענק של מוצרי ספורט ובמחיריה הזולים, לעיתים בעשרות אחוזים, מהמחירים בישראל. ישנם מוצרים שמחירם אפילו זול יותר בישראל מאשר מחירם בצרפת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות