fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה רשמי: אלכס גדלקין מתמודד

יושב ראש האופוזיציה בנצרת עילית, אלכס גדלקין, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות בעוד חודשיים על ראשות העיר נצרת עילית. "אם אתם מחפשים דרך חדשה לנצרת עילית, הצטרפו אליי ונצעד יחד, אני מאמין בנצרת עילית".
אלכס גדלקין
אלכס גדלקין (צילום: פרטי)

עכשיו זה רשמי. יושב ראש האופוזיציה בנצרת עילית, אלכס גדלקין, הודיע כי יתמודד בבחירות הקרובות בעוד חודשיים על ראשות העיר נצרת עילית. גדלקין, שהתמודד בבחירות האחרונות למועצת העיר נצרת עילית וגרף הישג נאה בדמות שלושה מנדטים, אומר: "אם אתם מחפשים דרך חדשה לנצרת עילית, הצטרפו אליי ונצעד יחד, אני מאמין בנצרת עילית".

אלכס גדלקין
אלכס גדלקין (צילום: פרטי)

אלכס גדלקין הוציא הודעה בזו הלשון: "לעיר נצרת עילית יש פוטנציאל גדול, תושבים חמים ואוהבים, נוער מצוין ועיר שוקקת חיים שרק מחפשת את ההזדמנות לפרוץ קדימה. אמינות ויושר, רגישות לתושבים ומקצועיות, זה כל מה שצריך מנהיג בעיר שלנו, כדי להצליח לשנות. אני מאמין שזה אפשרי, ושהעתיד צופן לנו הזדמנות חדשה. לכן, אני מודיע על כוונתי להתמודד לראשות העיר, בבחירות שיתקיימו בעוד כ-60 ימים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות