fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכשיו זה סופי: ניב ברקוביץ' ממשיך בנהריה

ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עכשיו זה סופי ואפשר לברך על המוגמר. אחרי מו"מ ממושך ניב ברקוביץ' הגיע לסיכום עם עירוני נהריה על הארכת חוזה לעונה נוספת. ברקוביץ' (30, 1.90) סיים את העונה כסגן ממלך האסיסטים של הליגה כשהוא רושם ממוצע של 6.3 נק', 3.5 ריב' ו- 6.6 אס' למשחק.

הבוקר (שלישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הסנטר איגור נסטרנקו (26, 2.04) ששיחק בעונה שעברה בעירוני נס ציונה שירדה לליגה הלאומית. נסטרנקו רשם ממוצע של 4.3 נק' ו-2.9 ריב' למשחק.

ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ימשיך לעונה נוספת. ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בנוסף לברקוביץ' ונסטרנקו, בסגל השחקנים הישראלי נמצאים יהונתן שולדבראנד שחתם בתחילת השבוע, המתאזרח סטו דאגלאס והקפטן ערן אסנטי.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "החתמת השחקנים מעידה על הצהרת כוונות, הן בליגה הישראלית והן בליגת האלופות באירופה. אין ספק שנבנית קבוצה חזקה ואטרקטיבית לשני המפעלים כפי שהתחייבנו בפני האוהדים וכמובן בתמיכתו הגדולה של ראש העירייה מר ז'קי סבג".

על המשכו בקבוצה של ניב ברקוביץ' הוסיף אלפסי: "אני שמח מאוד שניב ממשיך איתנו עונה נוספת, וזאת לאחר העונה המוצלחת. ניב הפך להיות בורג חשוב בקבוצה ואין לי ספק שימשיך להנהיג ולהוביל את המועדון להישגים ספורטיביים וזאת בדרכו השקטה והצנועה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות