fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין תשלם 90 אלף שקלים פיצוי לאשה שמעדה ונפצעה מאבנים משתלבות

ריבוד כבישים בקרית מוצקין. מילום: דוברות העירייה
ריבוד כבישים בקרית מוצקין. מילום: דוברות העירייה

אשה בת 84 תפוצה ב-90 אלף שקלים על ידי עיריית קרית מוצקין. כך הוסכם בהסכם פשרה בבית משפט השלום בחיפה שבו תבעה האשה את העירייה לאחר שמעדה ונפצעה בגלל אבנים משתלבות שבלטו ממקומם.

המקרה אירע לפני כשנתיים בעת שהאשה הלכה ברחוב מרכזי בקרית מוצקין. רגלה נתקלה באבן משתלבת שנפרדה ממקומה ובלטה, היא נפלה וספגה פגיעה קשה בכתפה ובברכה השמאלית.

 

״לתאונה היו עדים רבים, חלקם בעלי עסקים הנמצאים במקום שסיפרו כי פ׳ אינה הראשונה שמועדת ונחבלת באותו מקום״, אמר עו״ד יצחק אורינג מקריית ביאליק, המתמחה בתאונות עבודה, פגיעות עבודה ומחלות מקצוע, שליווה את ההליך המשפטי.
האשה הובהלה למוקד ביקור רופא בקריון, עברה צילום שחשף שבר מרוסק בעצם הכתף ופונתה  לבית חולים ״כרמל״ בחיפה, שם בוצע שחזור של השבר וקיבוע של היד בגבס.

כחודשיים לאחר מכן, כאשר עודנה מקובעת במתלה, חזרה למרפאה ודיווחה על כאבים. כחודש מאוחר יותר, בצילום שעברה, לא נראה חיבור מלא של השבר ובבדיקה נוספת התברר כי היא סובלת ממצב של ממגבלה משמעותית בתנועתיות המפרק).

לכל אורך התקופה היא עברה עברה הליך שיקומי ארוך ונזקקה לעזרת צד שלישי בביצוע פעולות פשוטות ובכללן אכילה ושתייה, רחצה, הלבשה, עריכת קניות ועוד, מכיוון שהייתה מוגבלת בניידות ובתפקוד היומיומי.

״כיום, בעקבות התאונה וכתוצאה ממנה, תלויה פ׳ בעזרת הזולת וככל הנראה תזדקק לעזרה כזו גם בעתיד״, הוסיף עו״ד אורינג.


בשל כל אלו, החליטה פ׳ להגיש תביעת נזיקין נגד עיריית קרית מוצקין לבית משפט השלום בחיפה. בתחילה נדחו כל טענותיה ואף נכתב כי ״האירוע נגרם אך ורק על-ידי רשלנותה המלאה של התובעת״ וכי ״אין העירייה יכולה לסלק כל מפגע או מכשול אשר נמצא״, אולם בסופו של דבר הסתיימה התביעה בהסכם פשרה לפיו תשלם העירייה 90 אלף שקלים פיצויים.

״מאושר שהסיפור העגום הזה בא לסיומו ושהרשות המקומית לקחה אחריות על רשלנותה בסלילת המדרכה״, סיכם עו״ד אורינג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות