fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית מוצקין ביקשה שבית המשפט יורה לציקי אבישר להפסיק פירסומים נגדה

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

עייריית קרית מוצקין פנתה לבית משפט השלום בקריות בבקשה שיורה ליו"ר תנועת רוח חדשה במוצקין, ציקי אבישר, "לחדול לאלתר מהשתלחותו המגוכחת והמיותרת תוך שימוש ציני בהליך המשפטי". זאת במסגרת מאבק משפטי בגין תביעת דיבה שהגיש אבישר נגד מנכל העירייה והעירייה ושפורסם בעמוד הפייסבוק של התנועה.

ציקי אבישר. צילום: דורון גולן
ציקי אבישר. צילום: דורון גולן

בבקשת העירייה נטען כי אבישר הפיץ את תמונת המנכ"ל יאיב גסר ועורך דינו בעת המתנה מחוץ לאולם.

"המדובר בתמונה שאינה מחמיאה למצולמים ושפגעה בפרטיותם". עוד נטען כי המלל שהפיץ אבישר אינו קשור למציאות המשפטית. לא יכולה להיות מחלוקת כנה באשר למטרת הפוסט ולשימוש הציני שעושה התובע בהליך המשפטי ובבית המשפט הנכבד. במקום שהתובע יסכים להליך גישור בו ניתן יהיה לסיים את הסכסוך הוא מנסה לפגוע שוב ושוב בנתבעים ולכך לא ניתן להסכים" כתב עו"ד מוני עזורה בבקשת העירייה והמנכ"ל.

מנגד טען אבישר באמצעות עורך דינו, אילן גולדנברג, כי מדובר בבקשה טורדנית וקנטרנית שהוגשה בחוסר תום לב.

עוד נטען כי "אין כל עילה להורות להוריד פרסום בפייסבוק, שכל מהותו מימוש זכות היסוד לחופש הביטוי". הבקשה נדונה בבית משפט השלום בחיפה בפני השופטת רויטל באום שלא קיבלה את בקשת העירייה וכתבה בהחלטתה "רשמתי לפני כי התובע אינו מכחיש שהוא ביצע את הפרסום הנטען בבקשת הנתבעים. לצרכיו של הליך זה, די בכך עבור הנתבעים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות