fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קרית אתא תחלק מלגה של 10,000 שקלים לכל סטודנט שיתנדב למען הקהילה

עיריית קרית אתא צילום: רותם כבסה
עיריית קרית אתא צילום: רותם כבסה

במסגרת מיזם מלגות הפיס יוענקו מלגות לימודים לסטודנטים תושבי העיר המעוניינים ללמוד לתואר ראשון או שני באוניברסיטת בר אילן. המלגה במימון העירייה, האוניברסיטה ומפעל הפיס על סך 10,000 שקלים לכל סטודנט, תינתן לסטודנטים שיתנדבו למען הקהילה בהיקף של כ- 100 שעות ומעלה.

הסטודנטים שנמצאו זכאים ע"י ועדת המלגות, יוכלו לבחור בין קבלת מלגה כספית לבין קבלת הלוואה בנקאית לתשלום שכר הלימוד, כאשר העירייה תממן את עלות הריבית בה. מטרתה של תכנית המלגות אינה רק צמצום פערים בחברה, אלא גם הענקת כלים ממשיים לקידומם של צעירי העיר בכדי לסייע להם להשתלב בחיים האזרחים.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא:" החינוך הינו הזרז הטוב ביותר לשינוי מהותי באיכות החיים של תושבי קרית אתא. מדובר בתהליך ארוך אך העלייה המתמדת בשיעור בלומדים במוסדות להשכלה גבוהה והזינוק המשמעותי בשיעור הלומדים לתואר שני ומעלה, מעיד כי התהליך הצליח. זהו שינוי חברתי משמעותי, אשר לצד ההשקעות הרבות בפיתוח העיר ובבניית מוסדות ציבור, מציב כיום את קרית אתא בין הערים המובילות בישראל."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות