fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית עכו הציבה מאבטחים בגני ילדים בעיר

עיריית עכו הציבה בימים אלה מאבטחים בגני ילדים בעיר, וזאת עד להרגעת המצב

לאור גל הטרור השוטף בימים אלה את המדינה ומתוך רצון לשמור על בטחון הילדים החליטה עיריית עכו להציב בימים אלה מאבטחים בגני ילדים בעיר, וזאת עד להרגעת המצב. המאבטחים מצטרפים למערך האבטחה המתוגבר של סיירי הביטחון בעיר הפרוסים מדי יום באזור מוסדות החינוך בעיר.

מאז פרוץ האירועים הקשים ברחבי המדינה מורגשת נוכחותם המוגברת של סיירי הביטחון של העירייה בסיוע השיטור העירוני באזור מוסדות החינוך הן בעת הגעת התלמידים ללימודים והן בדרכם לביתם.

מאבטחים בגנים בעכו (צילום: דוברות עיריית עכו)
מאבטחים בגנים בעכו (צילום: דוברות עיריית עכו)

כמחווה על פעילות סיירי הביטחון וההגנה על שלומם של הילדים נקראו השבוע הסיירים לביתם של משפחת רשף לוי בעיר. הסיירים הופתעו לקבל עוגה המקושטת בדגל ישראל ונושאת את הכיתוב "הלב אומר תודה", אותה אפתה האם אורלי רשף-לוי.

"כל מה שעשיתי הוא כדי לומר תודה לסיירת הביטחון של עיריית עכו", היא אומרת, "בימים טרופים אלה כשאני שולחת את ילדיי לבתי הספר ואני רואה כיצד סיירי הביטחון והשוטרים מלווים אותם, הילדים חשים מוגנים. סיירי הביטחון עושים עבודת קודש ומגיע גם לומר להם תודה על כך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות