fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נתניה פינתה שלושה גני ילדים בשל סכנה מעגרונים

ההורים: "שוקלים להשבית את הלימודים בכל הגנים במתחם"
מנופים מסכנים גני ילדים צילום עצמי
מנופים מסכנים גני ילדים צילום עצמי

עיריית נתניה פינתה שלושה גני ילדים במתחם הגנים של בני רייך בקרית השרון עקב מנופים המסכנים את הילדים. "אני כבר לא ישן רק מהמחשבה שהילד שלי יהיה בגני בני רייך" כך אומר השבוע קובי אשכנזי שבנו לומד במקבץ גנים ברחוב בני רייך בקרית השרון שבסמוך אליו הוצבו עגורנים בגובה של עשרות מטרים. "מנופים אלו מהווים סכנה לפעילות תקינה של הגן מהחשש שציוד שיועבר על גבי המנופים עלול ליפול בשטח הגן. בנוסף עקב החפירה נדרש אישור קונסטרוקטור שטרם פורסם והוצג, גם דיפון למסגרת החפירה הצמודה לגן טרם נעשה. אנו הורי גני הילדים דורשים חלופה ראויה לגנים במקום ראוי ובטוח. ההורים שוקלים להשבית את הלימודים בכל הגנים במתחם", מוסיף אשכנזי.

מנופים מסכנים גני ילדים צילום עצמי
מנופים מסכנים גני ילדים צילום עצמי

מעירית נתניה נמסר כי שלושה גני ילדים פונו בעקבות בקשת ההורים כשגן אחד הועבר בשלמות וילדי שני הגנים האחרים יפוזרו בגני הקריה: "ראוי להדגיש כי העירייה הציעה להורים כמה פתרונות ובהן שיבוץ בגן שברחוב אריק לביא בעיר ימים וכן בגן שברחוב דובנוב בצפון העיר, אולם ההורים בחרו שלא לעבור לגנים אלו. הפתרון המוצע כרגע הינו, שיבוץ הילדים בגני הילדים בקרית השרון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות