fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית מגדל העמק סגרה את המטווח העירוני

הרשות לא האריכה את הסכם השכירות למטווח והביאה לסגירתו לאור תלונות חוזרות ונשנות של תושבים על מטרדי הרעש.
המטווח הסגור (צילום עצמי)
המטווח הסגור (צילום עצמי)

למען איכות החיים: המטווח העירוני במגדל העמק נסגר באופן סופי. כזכור, לפני מספר חודשים עלה הנושא לסדר היום בעקבות תלונות רבות של תושבים הגרים בסמיכות למטווח. בדיונים פנימיים שנערכו בישיבת המטה של העירייה הורה ראש העיר לבחון נקיטת אמצעים להפחתת עוצמת הרעש כפי שדורשות התקנות המקובלות בתחום כולל קירוי המטווח, לבצע תכנון ולפרסם מכרז לביצוע העבודות.

לאחר שהוצגו בפניו העלויות הכבדות והאלטרנטיבות השונות ובתוכן תכניות לבניית כ-600 יחידות דיור בשכונת מצפה העמק ,שיחלו בקרוב, לצד הרצון לפעול לשיפור רמת איכות החיים של התושבים ולהיענות לפניותיהם בנושא, הורה לאחרונה ראש העיר לסגור את המטווח באופן סופי והחל מחודש יוני האחרון, לאחר שקיבל ארכה של מספר חודשי היערכות, הפסיק המטווח את פעילותו.

המטווח הסגור (צילום עצמי)
המטווח הסגור (צילום עצמי)

ראש העיר אלי ברדה, שהכיר והעריך את מפעיל המטווח רוני כהן על שיתוף הפעולה שכלל בין היתר קיום תחרות קליעה ליחידות מג"ב כולל יחידת לוט"ר לזכרו של הלוחם ובעל העיטור אבינעם פרץ ז"ל אמר: "כאשר שמתי על כף המאזניים את איכות החיים של תושבי העיר נפלה ההחלטה לסגור את המטווח וליזום בשטחו יוזמה עירונית אחרת".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות