fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא איבדה את תוארה

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא נוצחה ביום שני במשחק חוץ על ידי מכבי רחובות בתוצאה 83:71. המשחק התקיים במסגרת משחקי גביע הליגה. בעונה שעברה זכתה אתא בטורניר, לאחר שגברה במשחק הגמר על הפועל באר שבע. האם תוצאת המשחק אומרת משהו לגבי העונה שתפתח בשבוע הקרוב?

באתא לא מתרגשים מדי ואומרים כי הקבוצה עדיין לא התחברה. אבל אם מסתכלים על הסטטיסטיקה יש מקום לדאגה. אפשר לומר שרק שלושה שחקנים סיפקו את הסחורה במשחק, שני הזרים דאליס ג'ויינר, שקלע 20 נקודות וקלט 10 ריבאונדים, נועם מטלון, שקלע 20 נקודות והזר החדש שון גלובר, שקלע 15 נקודות וקלט 8 ריבאונדים.  דאליס פתח מצוין אך ככל שחלפו הדקות הוא הפסיק לקלוע וברבע האחרון לא קלע כלל. גם גלובר פתח טוב אך נקלע מהר לבעיית עבירות.

atasal01
סיפק את הסחורה. נועם מטלון (צילום: איסר רביץ)

מה שמדאיג במיוחד זה התפוקה של כל היתר. ג'ויינר, גלובר ומטלון קלעו יחדיו 55 מתוך 71 נקודות. שחקני החמישייה תומר יוסף עם שלוש נקודות וירין איינהורן שתי נקודות בלבד היו חלשים. בין המחליפים קלע שגיב דוד 7 נקודות, ואת מכסת הנקודות השלימו רועי יחיא וגל חלמיש עם 2 נקודות כל אחד.

ביום חמישי הקרוב תחל העונה באופן רשמי. עירוני קרית אתא תארח את הפועל עפולה במסגרת משחקי הגביע.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות