fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה ניצחה 73:83 את מכבי חיפה

הספסל הנהרייני צוהל משמחה (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

עירוני נהריה אירחה השבוע (שני) את האחרונה בטבלה מכבי חיפה ועל חשבונה חזרה למסלול הניצחונות כשניצחה 73:83. במחזור הקודם נהריה קיבלה סטירה מצלצלת לאחר שהובסה על ידי גלבוע/גליל בגן נר ונגד חיפה נראה היה שהיא עדיין לא התאוששה מהסטירה. התבוסה בגן נר גרמה בנוסף לזעזוע בקבוצה כאשר המאמן אריק אלפסי החליט לחתוך את הסנטר עוסמאן דראמה ולהחזיר את טיירון נאש שנתן תפוקה יפה בליגה ובאירופה בחצי השני של העונה הקודמת.

נהריה פתחה רע מאד את המשחק וכבר בשלב מוקדם חיפה עלתה ליתרון דו ספרתי 2:12 (דקה 3). נהריה התאוששה מהפתיחה הרעה עם 3 שלשות רצופות, 2 של וובסטר ואחת של שולדבראנד וצימקה ל-11:14 (דקה 5), אבל חיפה רצה קדימה וסיימה ריצת 0:10 ביתרון 11:24 (דקה 8) ואת הרבע הראשון ביתרון 19:28.

אלכס יאנג (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
אלכס יאנג (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

ברבע השני חיפה נחלשה ונהריה עם משחק התקפה נהדר הצליחה לקזז את ההפרש, כשנקודות ראשונות של נאש צימקו ל-39:40 (דקה 18). למרות היכולת הטובה, נהריה לא הצליחה לבצע מהפך וירדה לחדר ההלבשה בפיגור 44:47 עם סיום המחצית הראשונה.

אלכס יאנג קבע שוויון 47:47 עם פתיחת המחצית השניה, ויחד עם נאש ושלשה של בן צבי נהריה רשמה מהפך ועלתה ליתרון דו ספרתי 51:61 (דקה 28). בן צבי המשיך להיות האיש החם על המגרש ושתיים נוספות שלו קבעו את תוצאת הרבע השלישי 55:63 לנהריה. חיפה ניסתה לחזור ברבע האחרון, אבל לא הצליחה לייצר מומנטום ויאנג יחד עם וובסטר ובן צבי דאגו להשאיר את הניצחון בעין שרה בדרך ל-73:83 במעלה את נהריה למקום הרביעי בטבלה.

זיו בן צבי (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
זיו בן צבי (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

קלעו לעירוני נהריה: קורי וובסטר 22 נק', אלכס יאנג 20 נק', יהונתן שולדבראנד 13 נק', טיירון נאש (14 כ"ח) וזיו בן צבי 9 נק', יפתח זיו 7 נק', דנזל ליבינגסטון 3 נק'.

אריק אלפסי: "שיחקנו הרבה יותר טוב בהגנה בחצי השני וקיבלנו רק 26 נקודות. אחרי ההפסקה שיתפנו את הכדור והוא זז יותר טוב. שיחקנו לא טוב במחצית הראשונה אבל סיימנו אותה בפיגור קטן. אני לוקח את הניצחון הזה, זה ניצחון חשוב בבית. אנחנו קבוצה טובה ברגע שאנחנו מתרכזים בהגנה".

הספסל הנהרייני צוהל משמחה (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)
הספסל הנהרייני צוהל משמחה (צילום: לילך וייס/מנהלת הליגה)

על הבכורה של טיירון נאש אמר: "אני שמח שטיירון נכנס מהר לעניינים עם 14 ריבאונדים, זה היה חסר לנו. יש לנו בשבת משחק קשה בראשל"צ ואנחנו מגיעים כמו לכל משחק: כדי לנצח. יש לכולנו ביטחון פה והשחקנים נהנים לשחק ביחד. הם מודעים לזה שאם לא נשמור טוב, יקרה לנו מה שקרה מול גלבוע/גליל, שם חפרנו לעצמנו בור גדול. אני שמח שידענו לשמור הרבה יותר חכם ואגרסיבי במחצית השנייה".

טיירון נאש: "כיף לנצח במשחק הראשון שלי בקבוצה. לא פתחתי טוב את המשחק ולקח לי זמן להיכנס לקצב ואני שמח שהלך לי יותר במחצית השניה. השנה יש יותר קלעים בקבוצה וזה מצוין וזה הופך את הקבוצה ליותר דינאמית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות