fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 73:92 לגלבוע/גליל בגן נר

רענן כץ מעניק לאלפסי ויאנג את פרסי מאמן ושחקן החודש (צילום: לילך וייס)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומרשימים בעיקר בצד ההתקפי, נהריה יצאה למשחק חוץ בגן נר נגד גלבוע/גליל, כשהדי הניצחון המדהים שלה ב-40 נק' הפרש בעונה שעברה עדיין ספוגים בקירות האולם. אבל הפעם הסיפור היה שונה לגמריי ובטוח שהצוות המקצועי לא ציפה לתצוגת נפל התקפית ובעיקר הגנתית מהשחקנים בדרך להפסד 73:92.

לפני תחילת המשחק, מאמן נהריה אריק אלפסי קיבל את תואר מאמן חודש אוקטובר לאחר שקיבל 47% מקולות מהבוחרים. "אני מודה על הבחירה בי כמאמן החודש, מבחינתי זאת בחירה בצוות המקצועי והניהולי שעובד יחדיו למען הצלחת הקבוצה", אמר אלפסי, "זה כמובן קורה בזכות השחקנים הנהדרים שלנו, שמראים מחויבות ופירגון מתחילת העונה. אני מקווה שנמשיך להתקדם כקבוצה ולגרום הנאה בכל משחק לקהל הנפלא שלנו". אחריו קיבל שחקן הקבוצה אלכס יאנג את תואר שחקן חודש אוקטובר לאחר שקיבל 57% מקולות הבוחרים. "זה כבוד גדול עבורי לקבל תואר כמו שחקן החודש", הגיב יאנג על בחירתו, "זה לא היה מתאפשר אלמלא חבריי לקבוצה והצוות המקצועי שעושים עבודה נהדרת. אני חייב להם תודה גדולה ואני רוצה להודות גם לכל מי שבחר בי. יאללה נהריה!". לא קשור למשחק, אבל בהחלט גאווה מקומית, הנהרייני תומר גינת שמשחק בהפועל ת"א, קיבל את תואר השחקן הישראלי של חודש אוקטובר.

 רענן כץ מעניק לאלפסי ויאנג את פרסי מאמן ושחקן החודש (צילום: לילך וייס)
רענן כץ מעניק לאלפסי ויאנג את פרסי מאמן ושחקן החודש (צילום: לילך וייס)

נהריה פתחה בצורה מחרידה את המשחק, הרבתה לאבד כדורים ומשהו נראה היה תקוע בהתקפה. גם ההגנה לא הייתה משהו בלשון המעטה וגלבוע חגגה כל הדרך לטבעת וליתרון מדהים של 16:32 בסיום הרבע הראשון. גם ברבע השני ההגנה של נהריה לא תפקדה וגלבוע עלתה ליתרון שיא של 23 נק' 16:39 (דקה 12). דנזל ליבינגסטון ואלכס יאנג ניסו למזער נזקים, אבל המארחים מהגלבוע היו בטירוף והצליחו לשמור על היתרון בדרך ל- 37:51 בהפסקה.

אחרי שהשטיפה מהצוות המקצועי שקיבלו בחדר ההלבשה, שחקני נהריה עלו למחצית השניה חדורי מטרה למחוק את ההפרש. במשך 4 דקות הם עצרו את גלבוע על נקודה אחת ומנגד סיימו ריצת 0:13 בהובלת ליבינגסטון שקיזזה את הפרש ל-2 נק' בלבד 52:50 (דקה 24) והייתה תחושה באוויר של מהפך. אבל גלבוע לא נלחצה ומנגד יצאה לריצת 0:9 משל עצמה שהחזירה את ההפרש לדו ספרתי 50:61 (דקה 27) ובסיום הרבע השלישי נהריה נקלעה לפיגור 74:61. ברבע הרביעי נהריה ניסתה לייצר קאמבק נוסף, אבל הפעם גלבוע עצרה אותה מוקדם ובסיום נהריה רשמה הפסד 73:92 שני העונה.

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
איבד את הדרך. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לעירוני נהריה: דנזל ליבינגסטון 23 נק' (13 כ"ח), איגור נסטרנקו 10 נק', אלכס יאנג 8 נק', סטו דאגלאס 7 נק', עוסמאן דראמה ויפתח זיו 6 נק' כ"א, יהונתן שולדבראנד 5 נק', קורי וובסטר וזיו בן צבי 4 נק' כ"א.

אריק אלפסי: "התחלנו את המשחק בצורה נרפית ורדפנו אחרי גלבוע לאורך כל המשחק. לא ציפינו שננצח כל העונה, אבל יש גם דרך להפסיד. גם הפסדנו וגם איבדנו את הדרך שלנו. אנחנו צריכים לאסוף את השחקנים. אסור לנו לשמור בצורה כזו נרפית כמו הערב. גם התקפית לא שיחקנו מספיק חכם ולא שיתפנו את הכדור. חזרנו למשחק ברבע השלישי, אבל קבלת החלטות לא טובה שלנו גרמה לגלבוע לברוח שוב ולסיים את המשחק. כבר במחזור הבא נגד מכבי חיפה נבוא כדי לכפר על זה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות