fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה החתימה את הסנטר האמריקאי יינסי גייטס

יינסי גייטס (צילום: מנהלת הליגה)

אין ספק שעצם השתתפותה העונה של עירוני נהריה במפעל אירופי עושה את שלה ומושכת אליה שחקנים איכותיים והבוקר הודיעה הקבוצה על החתמתו של הסנטר האמריקאי יינסי גייטס לעונת אחת.

גייטס (2.06, 27) הזכור לטובה מהעונות בהפועל אילת והפועל תל אביב, נרכש על ידי הפועל ירושלים, אך זו ויתרה על האופציה עליו והשאילה אותו לליגה הסינית ובעונה האחרונה לקבוצת טלקום בון מהליגה הראשונה בגרמניה אצלה רשם 6 משחקים עם ממוצע של 14.5 נק' ו-6.2 כ"ח למשחק.

יינסי גייטס (צילום: מנהלת הליגה)
יינסי גייטס (צילום: מנהלת הליגה)

גייטס מצטרף אל שני הזרים הנוספים של הקבוצה ניק פאוסט ומרקיז טיג ואל הישראליים ערן אסנטי, ניב ברקוביץ, יונתן שולדבראנד, איגור נסטרנקו וסטו דאגלאס.

בהגרלת המשחקים של שלב מוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, הקבע כי נהריה תתארח אצל המנצחת במפגש בין מינסק (בולגריה) לרילסקי ספורטיסט (בלרוס). המשחק הראשון ייערך בחוץ ביום שלישי 4.10  כאשר המשחק השני ייערך יומיים לאחר מכן ביום חמישי 6.10 בעין שרה.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "הקבוצה התחזקה משמעותית לעומת העונה שעברה ואני קורא לקהל האוהדים להגיע ולרכוש מנויים למשחקי הקבוצה הכוללים את הליגה הסדירה והליגה האירופית. אין ספק שהעונה יהיה חם, תוסס ומעניין בעין שרה. ראיה לכך הן החתמות השחקנים הבכירים המדברות בעד עצמן".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות