fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה החלה בהכנות. נרי הריסון ואוסמן דרהם הצטרפו

אוסמן דרהם

הקבוצה פתחה השבוע באימוני טרום עונה עם סגל חסר. הגארד הניו זילנדי קורי וובסטר והרכז יפתח זיו, נעדרו מאימוני הפתיחה, ויצטרפו רק בהמשך. וובסטר טרם הגיע לארץ וזיו נמצא בימים אלה במשחקי האוניברסיאדה המתקיימים בטייפה, שבטייוואן.

המאמן אריק אלפסי, מתרכז כעת בעיקר באימוני כושר גופני ואימונים אירוביים. כ-50 אוהדים מארגון האולסטרס של הקבוצה, קיבלו את השחקנים בהתלהבות רבה ובקריאות עידוד.

המאמן אלפסי: "התרגשות גדולה לפתוח פה עונה שלישית. אני רוצה להודות לקהל החם והמסור שלנו, שהגיע לאולם וקיבל את השחקנים באהבה גדולה. נעשה את הכל כדי לתת עונה מוצלחת ולהחזיר לקהל המדהים הזה את האהדה הגדולה שהוא מרעיף על הקבוצה".

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשבוע הבא תחל הקבוצה בסדרת משחקי הכנה, לקראת העונה החדשה.

שני שחקני הרכש האחרונים שהצטרפו לקבוצה הם הסנטר הגינאי/אמריקאי אוסמן (24, 2.06 מ') דרהם והגארד הצעיר נרי הריסון (19, 1.76 מ').

אוסמן דרהם
אוסמן דרהם

דרהם הוא מכונת דאבל דאבל משומנת. הוא שיחק בעונה שעברה בקבוצת סמסונספור מהליגה השניה בטורקיה והעמדים ממוצעים של 14.8 נקודות ו-11.5 ריבאונדים למשחק.

לגבי הריסון, מדובר בבן למהגרים מהפיליפינים, שנולד בארץ ולפני 5 שנים קיבל אזרחות ישראלית. את דרכו על הפרקט החל במחלקת הנוער של בני יהודה ובגיל 14 עבר לאקדמיה של וינגייט, והיה לשחקן הצעיר ביותר שהתקבל לאקדמית הכדורסל של מכון וינגייט. בעונה שעברה הוא שיחק במדי הקבוצה בליגה הארצית. כישרונו לא פסח על ראשי איגוד הכדורסל והוא אף זומן לנבחרת הקדטים של ישראל וייצג את ישראל בשתי אליפויות אירופה דרג ב' לקדטים.

נרי הריסון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות