fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה ברבע גמר הפלייאוף אחרי ניצחון על הפועל אילת

v

הישג ענק למאמן אריק אלפסי וקבוצתו שהעפילה שנה שניה ברציפות לרבע גמר הפלייאוף, לאחר שניצחה השבוע (שני) את הפועל אילת 78:80 בצורה דרמטית, כשסקוטי הופסון העניק לנהריה את הניצחון מקו העונשין עם הבאזר. נהריה סיימה את העונה הסדירה במקום השישי ותפגוש ברבע הגמר את הטוענת לכתר הפועל ירושלים שסיימה במקום השלישי, לסדרת משחקים של הטוב מחמישה.

המשחק הראשון יתקיים ביום שלישי 23.5 בארנה בירושלים בשעה 21:05. המשחק השני יתקיים ביום שני 29.5 בעין שרה בשעה 21:05. המשחק השלישי יתקיים ביום שישי 2.6 בשעה 16:15 בארנה בירושלים. זמני המשחקים הרביעי והחמישי יפורסמו אם יהיה צורך בהם.

v
צילום: אדריאן הרבשטיין

נהריה יכולה לסמן וי ענק על הסיבוב השלישי, אותו סיימה עם 8 ניצחונות מתוך 11 משחקים, בניהם ניצחונות גדולים על מכבי ת"א ביד אליהו, ועל מוליכות הטבלה הפועל אילת והפועל חולון.

IMG_8928
צילום: אדריאן הרבשטיין

משחק יותר צמוד מזה לא יכולנו לקבל. נהריה עלתה ראשונה על הלוח ומכאן התחיל משחק של חתול ועכבר לאורך כל המחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון 38:38. המחצית השניה נפתחה באיחור קטן בשל תקלה טכנית באולם, אבל זה לא שינה את המגמה ובסוף הרבע השלישי היה עדיין צמוד כשאילת סיימה אותו ביתרון קטן 55:57. הרבע הרביעי היה גם כן, ניחשתם נכון, הפכפך מאד והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה. 10 שניות לסיום שוויון 78:78. כשהכדור האחרון אצל אילת שהייתה יכולה לנצח את המשחק. סקוטי הופסון שידע ימי יפים באילת, הצליח לגנוב את הכדור בחצי המגרש, אבל הוא מיד נעצר בעבירה בלתי ספורטיבית ששלחה אותו לקו העונשין ושם הוא עמד בלחץ עם שתי זריקות מדויקות שנתנו לנהריה ניצחון 78:80 דרמטי.

IMG_8941
צילום: אדריאן הרבשטיין

קלעו לעירוני נהריה: ניק פאוסט 21 נק', סקוטי הופסון 16 נק', יהונתן שולדבראנד 12 נק', איגור נסטרנקו 8 נק', ערן אסנטי ודרווין קיצ'ן (8 כ"ח, 8 אס') 7 נק', סטו דאגלאס 5 נק', ניב ברקוביץ' 4 נק'.

אריק אלפסי: "אני חושב שבסיבוב השלישי החזרנו את הכבוד. ניצחנו את כל קבוצות הצמרת מלבד ירושלים וזה הקרב שהולך להיות לנו ברבע גמר והפנים לשם. הפסדנו להם 2 משחקים שהיינו עדיפים עליהם והם עברו כמה שינויים עד היום. אין ספק שזה יהיה קשה אבל אנחנו נגיע כדי להסתכל להם בלבן של העיניים".

IMG_8935
צילום: אדריאן הרבשטיין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות