fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוצמה לנתניה: הרשימה החברתית של הרצל קרן

עוצמה לנתניה צילום שרית ציילר כהן
עוצמה לנתניה צילום שרית ציילר כהן

המועמד לראשות עיריית נתניה וחבר מועצת העיר; הרצל קרן,  חשף השבוע כי את רשימתו למועצת העיר בסיעת "עוצמה לנתניה". גם קרן כמו מועמדים אחרים, חיבר לרשימתו בעיקר פעילים חברתיים מהעיר ומהשכונות.

תזכורת; קרן, איש ציבור ותיק עם רזומה של  35 שנה ומחזיק בתפקידים ציבורים, מתוכם כמעט  20 שנה כחבר מועצת העיר וכמשנה לראש העירייה ללא שכר. זו הפעם השנייה שמתמודד לראשות העיר. במועצת העיר האחרונה עמד בראש רשימת למען נתניה עם עופר אורנשטיין. לפני יותר מחצי שנה פרש והצטרף כמספר 2 לרשימתו של למועמד לראשות העיר, יוני שטבון.  לפני חודש פרש מהחיבור עם שטבון, לטענתו זו הייתה בקשתם של תומכיו.

עוצמה לנתניה צילום שרית ציילר כהן
עוצמה לנתניה. (צילום שרית ציילר כהן)

במקום השני ברשימת עוצמה תעמוד, עו"ד ענת לביא אזולאי, תושבת שכונות רמת פולג – עיר ימים, חברת המועצה המכהנת ושותפתו של קרן במועצה היוצאת.

מיד אחריה יתמודד לב קרישנקר פעיל שכונות ותיק. מי שכיהן כיו"ר ועד קריית נורדאו, יו"ר המתנ"ס, ומכהן כיום גם כסגן יו"ר ההסתדרות במרחב נתניה ונציג ציבור בגופים רבים.

במקום הרביעי: עו"ד אורי רפאל עמד בראש תנועת "צדק חברתי" למועצת העיר בבחירות הקודמות ופעיל בארגונים.

במקום החמישי: ד"ר אולי ברמסון אשת חינוך ואמנית, בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית בתיכון אלדד.

במקום השישי, דודי כהן פעיל עם נוער בסיכון ומתנדב ביחידת הסע״ר העירונית גר בגלי ים.

במקום השביעי ברשימה: סגן יו"ר הנהגת הורים בבית הספר יונתן, עומר שחר.

במקום השמיני: פולי ברנס פעילה ציבורית, בצפון העיר נתניה ובמקום התשיעי הוצבה אורית נויגרשל, פעילה חברתית מקרית נורדאו.

קרן: "נתניה בשלה ומצפה לחילופי משמרות ולתקופה חדשה, שתיתן יותר תשומת לב לאנשים ופחות לאבנים. יש לנו רשימה מנצחת, מי שמכיר אותי ואת פועלי רב השנים למען העיר, יודע היטב  כמה נתניה יקרה לליבי. שלטון ממושך משחית ומסתאב, קופא על שמריו, דואג למקורביו ויוצר עם הזמן ניכור וריחוק מהתושבים. ולכן אני מתחייב שבמידה ואבחר לראשות העיר, אשרת את העיר, לא יותר משתי קדנציות".

השכונות הוותיקות בעיר, הן הקלף של המתמודדים. ביחס לשכונות החדשות כמו קרית השרון עיר ימים ואגמים מקבלות בתי ספר חדשים, תשתיות משודרגות וכמה שהעיריה משקיעה בשכונות הוותיקות יש עוד הרבה מה לעשות כדי לחדש.

"השכונות הותיקות בעיר כמעט ולא התקדמו או לא זכו לפיתוח ולתקציבים הראויים להם. התשתיות בשכונות הוותיקות מיושנות, רמת הניקיון באזורים רבים בעיר לא מספקת, וההרגשה היא של הזנחת השכונות הוותיקות.  התושבים הזכאים לתנועה ותחבורה נאותה, לעיר נקיה, לתחזוקה טובה של מדרכות וכבישים, לפעילות תרבות ופנאי מספקים, לביטחון אישי ראוי, להתחדשות עירונית מהירה, לאיכות חיים טובה ולשקיפות ציבורית מלאה. אני מאמין, שעל ידי עבודה משותפת, נוכל להפוך את נתניה למקור גאווה לכולנו".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות