fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עומר הלוי: "אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה"

הפועל חדרה חזרה בסוף שבוע למקום הראשון לאחר שהביסה במשחק חוץ את מכבי צור שלום 1:4 תוך תצוגת כדורגל מרהיבה. בסוף השבוע היא ניצחה 0:2 את אסי גלבוע (אלירן חודדה פ' 31', סלים עמאש 88') והיא מובילה את הטבלה עם 4 נקודות יותר מהפועל איכסל והפועל "רובי שפירא" חיפה.

בחדרה מבינים כי הקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה לנוח על זרי הדפנה, וכל משחק מעתה הוא כמו גבר גביע. אחד השינויים המשמעותיים שעשו בחדרה בסוף הסיבוב הראשון היה החתמתו של המגן עומר הלוי, שהגיע לקבוצה ממועדון ספורט כפר קאסם.

הלוי, שהיה בשנה שעברה אחד המגינים הטובים בליגה א', הודח בתחילת השנה מההרכב באופן לא ברור ובחדרה קפצו על המציאה. השחקן הפך מהר מאוד לאחד המוערכים על ידי הצוות המקצועי והניהולי וגם לאחד השחקנים החשובים בפאזל של מומו ניסטל. בראיון מיוחד סיפר המגן על השתלבותו בחדרה ועל רצונו לסיים את העונה בליגה הלאומית.

עשיתם ניצחון חשוב מול צור שלום שהקפיץ אתכם חזרה למקום הראשון.
נכון. התכוננו טוב למשחק הזה. התכוננו לתנאים ולקבוצה היריבה ואני חושב שעלינו עליהם בכמה דרגות וניצחנו בצדק את המשחק. אני שמח שחזרנו למקום הראשון ואנחנו עם עוד משחק חסר ופה אנחנו רוצים להמשיך ככה עד לסיום העונה".

IMG-20170319-WA0002
הלוי (מימין) (צילום: שלומי גבאי)

איך מתכוננים לתנאים במשחק הזה?
"ידענו שמדובר במגרש קטן ולא יהיה הרבה כדורגל. מומו הכין אותנו טאקטית למשחק ואני שמח שזה עבד מצוין".

כמו רבים גם אתה חושב שמעתה המירוץ יהיה ביניכם לבין "רובי שפירא" כאשר איכסל כבר בחוץ?
"אני לא חושב שאפשר להוציא אותם מהמירוץ כי בכל זאת רק בשבוע שעבר הם היו במקום הראשון. אני חושב שזה יהיה צמוד ואני לא בטוח שכל הקבוצות ינצחו את כל המשחקים וזה קרב צמוד".

מה הסוד שלכם?
"אני חושב שהביחד זה הסוף שלנו. גם שחקנים שלא משחקים ויושבים על הספסל רוצים לטובת הקבוצה וזה משפיע בצורה חיובית על כולם".

הגעת רק בינואר. איך התאקלמת בקבוצה?
"לפני שבאתי ידעתי שמדובר בקבוצה מאוד מאוחדת וזה הסוד שלה. לא טעיתי. הגעתי למקום של גברים שעזרו לי להתאקלם ולא הרגשתי לשנייה שאני זר או לא שחקן בית. אני לא מתחרט לשנייה שהגעתי לכאן".

בעונה שעברה היית אחד משחקני המפתח של כפר קאסם והעונה הורדת לספסל. מה קרה?
"החליפו מספר מאמנים וכל מאמן מאמין פחות או יותר. העונה פחות האמינו בי ופחות נתנו לי הזדמנות ואני הרגשתי שמגיע לי לשחק והחלטתי לעזוב לקבוצה אחרת".

אנשי כפר קאסם כבר הבינו שטעו איתך?
"אני בקשר טוב עם השחקנים שם שהם חברים ותמיד הרגשתי טוב אבל כל אחד החליט את ההחלטה שלו ואני מאחל להם בהצלחה".

אתה מרוצה מההחלטה להגיע לחדרה?
"מאוד. תמיד רציתי לשחק בקבוצה שמתחרה ולשחק בהרכב ראשון זה לא מובן מעליו. מבחינתי זאת קפיצת מדרגה ואם נעלה ליגה אז בכלל תהיה עונה ענקית".

איזה מחוז טוב יותר? צפון או דרום?
"קשה לי להחליט. אני חושב שמדובר בשני סגנונות שונים בדרום משחקים כדורגל ואילו בצפון זה משחק יותר פיזי ואגרסיבי".

אתה חושב שתעלו ליגה?
"אנחנו צריכים לנצח וזה תלוי בנו. אני חושב שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה וכל אחד צריך לקחת את עצמו בידיים ואין אחד שלא רוצה לנצח ומפה השמיים הם הגבול".

תהיה אכזבה אם לא תעלו מהמקום הראשון?
"אני חושב שכן. ברגע שזה תלוי בך ואתה לא מצליח אז באופן טבעי יש אכזבה".

לסיום, מילה על הקהל. שיחקת בכפר קאסם וכעת חדרה.
"נכון שעל פי הכמויות, הקהל של כפר קאסם גדול יותר, אבל על פי הרעש והתמיכה לא מרגישים הבדל. יש לנו קהל מצוין שתומך בנו וללא ספק זה עוזר ומגיע לו שנעלה ליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות