fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עודד דורשת שיוסרו תמונותיו של גנדלמן מדף הפייסבוק העירוני

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

חברת האופוזיציה שירלי עודד שלחה בתחילת השבוע מכתב לראש העיר צביקה גנדלמן וליועצת המשפטית של עיריית חדרה עו"ד שרון שרוני, בו היא דורשת מהם ליישם את הנחיות היועץ המשפטי לממשלה שיצאו לאחרונה בנושא דפי פייסבוק עירוניים.

שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)
שירלי עודד-דורן (צילום: שלומי גבאי)

כפי שהיא כותבת, לאחרונה התפרסמה הנחיה חדשה מאת היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הנוגעת לכל רשות מקומית בה ראש הראשות המכהן עתיד להתמודד לקדנציה נוספת, על פיה יש להסיר מדף הפייסבוק העירוני, כל תמונה בה מופיעה דמותו של ראש הרשות המכהן.

לפי ההנחיה הרשמי יצוין כי מנדלבליט הנחה את כל ראשי הרשויות בארץ להסיר מעמודי הפייסבוק הרשמיים של העיריות והמועצות המקומיות את שמותיהם ותמונותיהם, שפורסמו עד שנה לפני הבחירות המקומיות. הבחירות צפויות להתקיים ב-30 באוקטובר 2018 ולפיכך ההנחיה מתייחסת לפרסומים שהועלו מ-30 באוקטובר בשנה שעברה. כמו כן, מדובר רק על ראשי רשויות שיתמודדו לקדנציה נוספת, ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בינהם.

"אתכבד לפנות אליך מתוך מטרה לברר האם הנחייה זו הועברה לגורם המתאים במחלקת הדוברות העירונית. אם כן, האם הנחיה זו כבר יושמה?”, שואלת עודד, "עסקינן בדף סיעתי-פוליטי שאינו אמור לעשות שימוש בתכנים (מדיה אלקטרונית) שהינה פרי עבודתם של עובדי הרשות המקומית וחל איסור על עובדים מטעם הרשות לתפעל דף פייסבוק פוליטי זה. אודה באם תצא הנחיה לגורמים הרלוונטיים גם בעניין זה, ולפעול מיידית להסרת כל התמונות בהן מופיע דמותו של ראש העירייה צביקה גנדלמן.

מהעירייה נמסר :”היועץ המשפטי לממשלה לא הורה מעולם להסיר מדף הפייסבוק העירוני כל תמונה בה מופיעה דמותו של ראש הרשות המכהן, כפי שהובהר לכתבת במסמך שהועבר אליה. היועצת המשפטית של עיריית חדרה הוציאה לפני כחודש הנחיות ברורות לכל עובדי העירייה וחברי מועצת העיר באשר לכללים החלים על עובדי עירייה ונבחרי ציבור, כולל אלה הקשורים לרשתות חברתיות”.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות