fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי מסעדת פינגוין בעבר, מחפשים אתכם

מסעדת פינגוין בנהריה חוגגת השנה 77 שנים ומפיקה אירועים מיוחדים לעובדי המסעדה לדורותיה במסיבה גדולה שתיערך הקיץ.
אמיר ואילן אופנהיימר (אדריאן הרבשטיין)
אמיר ואילן אופנהיימר (אדריאן הרבשטיין)

מסעדת פינגוין הוותיקה בנהריה מציינת השנה 77 שנים  עם חגיגות: "שנת העובדים".   לאורך הדורות מאז הקמת המסעדה בשנת 1940,  עבדו בפינגוין אלפי עובדים: מלצרים, ברמנים, שפים עובדי מטבח ותחזוקה, משלוחנים שהיו חלק בלתי נפרד מהווי והצביון של המסעדה.

השנה יערכו  מספר אירועים גדולים כמחווה לעובדים שליוו את המסעדה לדורותיה.  ב-30 למרץ ייערך האירוע הראשון:  ערב שף פתוח לקהל- עם השף אוהד לוי. לוי  למד את רזי המקצוע  בענף הקולינריה בתחילת דרכו במסעדת פינגוין. כיום נחשב לאחד השפים המבטיחים בתל אביב.

אירועי שנת העובדים מתכוננים על ידי אילן ואמיר אופנהימר. אמיר אופנהימר, הדור הרביעי, שמנהל את המסעדה כיום מספר שהוא חולם  זה מספר שנים  על אירוע גדול שבו ייקחו חלק כל  עובדי פינגוין לדורותיהם.

 אמיר אופנהימר  מספר כי היוזמה הגיעה מעובדי המסעדה בעבר. לפני כחודש  נפתחה קבוצה בפייסבוק: 'פינגוין לדורותיו', כדי לקבץ את כל עובדי המסעדה הפזורים בכל הארץ ובעולם. ארגון האירועים נעשה בעזרת עובדי המסעדה בעבר: שרון רותם, דני אוחיון, רותם כבסה ועוד רבים.

אמיר ואילן אופנהיימר (אדריאן הרבשטיין)
אמיר ואילן אופנהיימר (אדריאן הרבשטיין)

"מיד הצטרפו לקבוצה מאות עובדים", מסביר אמיר אופנהימר, "אני מעלה תמונות מהעבר, יש  לפינגוין היסטוריה ארוכה, כי זו המסעדה הכי ותיקה בארץ ויש לנו ארכיון  ענק של תמונות. אנשים מזהים את עצמם, מתרגשים ומעלים זיכרונות. גם הלקוחות שמגיעים להתארח במסעדה מספרים שעבדו בפינגוין פעם ומראים לילדיהם את המקום. אני חושב שלכל עובד שעבר במסעדה אי פעם, יש פינה חמה בלב לפינגוין".

עוד מוסיף אמיר אופנהימר: "פינגוין זו משפחה במלוא מובן המילה.  אנשים  צעירים שעבדו יחדיו ויצרו חברויות  אמת לאורך השנים. מהמסעדה יצאו עשרות זוגות שנישאו והקימו משפחה. אילן אופנהימר, נתן קרש קפיצה להמון אנשים להתקדם בעולם העסקי, וכן לבחור עתיד וקריירה, כל אחד בתחומו. המטרה שלי לקבץ את  כל העובדים יחד למסיבה גדולה שתיערך לקראת הקיץ".

אם גם אתם מכירים  או עבדתם בפינגוין לאורך השנים, הינכם מוזמנים  להיכנס לקבוצת הפייסבוק:  'פינגוין לדורותיו' ולהצטרף.  פרטים נוספים בהמשך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות