fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סתיו לוי בת ה-17 מבת חפר נהרגה בהתהפכות טרקטורון

סתיו לוי צילום פרטי באדיבות המשפחה
סתיו לוי צילום פרטי באדיבות המשפחה

אבל כבד ירד על הישוב בת חפר עם היודע הדבר שסתיו לוי (17) בת הישוב נהרגה בשבת לפנות בוקר בהתהפכות טרקטורון רייזר בסמוך למושב עולש. בתאונה היו מעורבים עוד שניים, חבר שנהג וחברתה של סתיו ים גוטליב שנפצעה והועברה במצב יציב לבית החולים לניאדו. השלושה חזרו ממסיבת קריוקי במושב סמוך. סתיו הותירה אחריה אחות (20) ואח (11). אמה של סתיו היא מורה מוכרת ואהובה בבת חפר. המשפחה בקשה להימנע מסיקור הלוויה.

סתיו לוי צילום פרטי באדיבות המשפחה
סתיו לוי צילום פרטי באדיבות המשפחה

בשעה 4:43 בשבת לפנות בוקר, התקבלה קריאה במד"א על התהפכות טרקטורון בסמוך למושב עולש. לאחר הגעת כוחות ההצלה למקום וניסיונות החייאה נקבע מותה של סתיו במקום. הנהג,17 ממושב בצפון השרון נעצר בשבת בצהרים ומעצרו הוארך ביומיים. כל השלושה לומדים בקרית החינוך בן גוריון.

הטרקטורון בזירה. צילום דוברות משטרה
הטרקטורון בזירה. צילום דוברות משטרה

גיא גוטליב, מדריך טיולי ג'יפים ומדריך נהיגת שטח, אביה של ים חברתה של סתיו שנפצעה בתאונה ושוכבת בבית החולים לניאדו עם שברים בצלעות ומכות יבשות בגב ובצוואר מספר כי ים וסתיו גדלו ביחד בבת חפר והיו חברות מגיל הגן: "אני לא יכול לספר מה קרה בשטח עד אשר יפורסמו מסקנות חקירת המשטרה. השלושה היו במסיבת קריוקי במושב סמוך והנהג מטוב ליבו התנדב להסיע את הבנות לביתן כדי לחסוך מהן לתפוס טרמפ. הוא ילד טוב ואחראי והוא והבנות היו חלק מחבורה מגובשת שחבריה לומדים ביחד ברופין, שמטיילים ביחד, עוזרים אחד לשני בטוב ובקושי".

האם הנהיגה בטרקטורון רייזר היא בטוחה וברשיון?
"טרקטורון הוא כלי רכב לכל דבר וצריך לעבור מבחן רישוי כדי לנהוג בו. זהו רכב שטח לא מסוכן מכל כלי רכב אחר. השטח הספציפי בו נסעו השלושה הוא שביל שאפשר לנסוע בו ברכב פרטי. משהו עדיין לא ברור כאן ואנחנו מחכים לממצאי חקירת המשטרה. השימוש של בני הנוער בטרקטורון משרת את הילדים בעצמאות שלהם ומוריד לחץ מההורים שהיו צריכים להסיע את הילדים לכל מקום. כנראה שהשימוש בו לא בא דווקא ממקום של נוחות אלא ממקום של גיל. זהו  כלי שמעניק לילדים מיומנויות נהיגה בשטח עוד לפני שהם מגיעים לכביש".

רעיה קידר נציגת בת חפר במליאת המועצה עמק חפר: "אבל כבד נפל על הישוב עם היוודע על מותה של בת הישוב סתיו לוי בהתהפכות טרקטורון. משפחת לוי מוכרת בישוב כמשפחה ותיקה וערכית ואנחנו מבקשים לחזק אותה באבלה. הקהילה משתתפת בצער המשפחה ומאחלת החלמה לים גוטליב. זוהי תחושה קשה וכהורים לילדים מתבגרים החששות רק גוברים אחרי מקרה כזה. בשבת נפתח מתחם הנוער אליו הגיעו פסיכולוגים, הילדים הדליקו נרות כחלק מתהליך שאנחנו עושים כדי לחזק את בני הנוער באבלם על חברתם סתיו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות