fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סערה: רשימת המפוטרים בעיריית נצרת עילית הודלפה

אחת העובדות בפייסבוק: "מעיפים אותי ובכלל אין לי כנפיים". יו"ר ההסתדרות: "חמור מאוד שרשימה כזאת יוצאת". יו"ר ועד העובדים: "בושה וחרפה, יודע מי הדליף. אטפל בזה במלוא החומרה". העירייה: "הנושא ייבדק"
הרשימה שהודלפה (צילום עצמי)
הרשימה שהודלפה (צילום עצמי)

סערה גדולה בנצרת עילית, עם הדלפת רשימה ובה שמות העובדים המועמדים לפיטורים. הרשימה התפשטה כאש בשדה קוצים ועברה בין הווטסאפים של תושבים רבים. "מי שהדליף את הרשימה הוא אדם חסר לב", אמר אחד העובדים, "יש כאן משפחות, ילדים, אנשים שביום בהיר חרב עליהם עולמם".

אחת העובדות שנמצאת ברשימה, העלתה פוסט בפייסבוק, בו כתבה: "מעיפים אותי ובכלל אין לי כנפיים". עובד אחר אמר: "הפיטורים לא חוקיים, אפשר להסתכל ברשימה ולהבין למה, אפנה לבית הדין לעבודה".

עם כניסתו של רונן פלוט לתפקיד ראש העיר נצרת עילית, ובעקבות הגירעון הכבד אליו נקלעה העירייה, אמר כי אין מנוס מפיטורי עובדים, בשל המנגנון המנופח שהותיר לו קודמו בתפקיד. כדי למנוע רינונים, שמא יהיה מדובר ב"רשימת חיסול", השעה עצמו פלוט מהנושא והותיר את מלאכת הרכבת רשימת המפוטרים בידי המנכ"ל ליאור פלג.

הרשימה שהודלפה (צילום עצמי)
הרשימה שהודלפה (צילום עצמי)

יושב ראש ועד העובדים, אין אזולאי, זעם על הדלפת הרשימה ואמר: "בושה וחרפה, אני חושב שאני יודע מי הדליף את הרשימה, אטפל בזה במלוא החומרה. זה דבר שלא יעשה".

יושב ראש ההסתדרות במרחב העמקים, לאון פרץ, אמר בתגובה: "חמור מאוד שרשימה כזאת יוצאת. אני יכול להגיד שהרשימה הראשונית עמדה על 100 עובדים והצלחנו לצמצם אותה משמעותית ל- 40 בלבד. יש בכוונתי להיכנס לעומק הדברים ולבדוק כיצד הודלפה הרשימה".

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה את הדלפת המסמך הכולל פרטים שיש בהם משום צנעת הפרט ומצפים ממי שהמסמך בידיו, לא לעשות בו שימוש ולהימנע מהפצתו. לגופו של עניין, הנושא ייבדק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות