fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סערה וירטואלית בקרית מוצקין: דף פייסבוק נגד בכירי העירייה

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

"רוח חדשה במוצקין" אינה סיסמא לפרויקט חדש של העירייה אלא המקור לסערה הוירטואלית שמכה הדים במסדרונות העירייה . דף פייסבוק נגד בכירי העירייה ובעיקר נגד ראש העירייה, חיים צורי, ומנכ"ל העירייה יריב גסר פועל זה שבועיים.

נגד בכירי העירייה (צילום מסך)
נגד בכירי העירייה (צילום מסך)

הפעילות הראשונה בדף שבראשו נכתב כי מדובר בארגון פוליטי, נרשמה לפני כשבועיים וחצי ובה הועלתה הקלטה של צורי במהלך ישיבת מועצת עיר כשהוא אומר: "אז תלך ת….ן יא חתיכת זבל" שזכה כבר לכמעט עשרת-אלפים צפיות. במהלך התקופה הזו הועלו פוסטים נוספים בהם בעיות בבית הכנסת המרכזי בעיר, בעיות בבית הספר הדתי מצפ"ה, טענות כי פרויקט מחיר למשתכן מקפח את תושבי העיר ופוסטים נוספים בהם משתלח הדף בלשון בוטה וצורי וטוען כי הוא עוקב אחר פעילותם של עובדי העירייה ברשת הפייסבוק.

העומדים מאחורי הפעילות בדף מסרבים להזדהות אולם ציינו באחד הפוסטים נכתב: "אנחנו ועד פעולה המורכב מעובדי עירייה רשת מתנסים עצמאיים זוגות צעירים וצעירים דתיים מסורתיים וחילוניים". הפעילים טוענים כי מדובר בכמה קבוצות עבודה שעוסקות בעיניינים מהותיים שמתרחשים בעיר וחלק מהפעילים הם עובדי עירייה ועובדי חברת המתנס"ים שחוששים להזדהות. זהותו של מי שעומד מאחורי הפעילות של הדף ידועה ל"הד הקריות" אולם ככל הידוע הוא נמצא כעת בחו"ל. בהדועה שנשלחה על ידי מי שטוענת שהיא אחת הפעילות בדף, נמסר כי לא מדובר בפעילות פוליטית אלא בקידום תהילכים עירוניים.

מלשכת המנכ"ל של עיריית קרית ביאליק נמסר: "לרשות הגיע מידע על דף זה ובבדיקה שנעשתה הוברר כי הדף  במקור הינו דף פייסבוק ששימש את הרשות  בעבר להסברה  וכיום נעשה בו שימוש שלא כדין. הרשות הגישה תלונה למשטרת ישראל וזו פתחה בחקירה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות