fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סנסציה: הפועל מטה אשר/עכו לא תהיה אלופה השנה

יאבד את התואר? המאמן נועם כץ (צילום: דיויד סילברמן)

אחרי 4 אליפויות רצופות, הפועל מטה אשר/עכו הודחה אמש (חמישי) בסדרת חצי הגמר אליפות המדינה על ידי מכבי הוד השרון לאחר שהפסידה 2:0 בסדרה. הקבוצה סיימה את העונה במקום הראשון ורשמה רצף של 19 ניצחונות.

במשחק הראשון בנעמן מטה אשר/עכו הפסידה 3:2 במערכות וגם הפעם זה היה צמוד. אחרי שהקבוצות הגיעו לשיוויון 2:2 במערכות, במהלך המערכה החמישית קיבל שירן וייסמן כרטיס אדום וסיים את המשחק, מה שהקל על הוד השרון לנצח בחמישית 12:15 ולהדיח את האלופה ומחזיקת הגביע.

טקס ההנפה. שחקני מטה אשר/עכו חוגגים עם גביע המדינה (צילומים: דוד סילברמן)
שחקני מטה אשר/עכו חוגגים עם גביע המדינה. חגיגות אליפות כבר לא יהיו (צילומים: דוד סילברמן)

הנחיתו למטה אשר/עכו: סטס נביאדומסקי וג'יאן אורטיז 17 כ"א, איליה גולדרין 15, גנדי סוקולוב 11, אנדרי גבוזדב 7, אריאל כצנלסון 5, אנוש שטיפט 1.

"ראשית כל הכבוד להוד השרון ולאבישי שעושה שם עבודה מצויינת ולשון שאנחנו אוהבים וממשיך להתקדם" אמר לאתר איגוד הכדורעף מאמן המטה נעם כץ שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה מוקדם יותר החודש ולארבעת הדאבלים האחרונים. "באנו לפלייאוף עם זר אחד שכבר נסע הביתה וזר שני פצוע מאוד שבקושי עלה לשחק. במצב כזה ידענו שלא נוכל לשחזר את היכולת מכל העונה וניסינו לנצח בשיניים אבל זה לא הלך. ההרחקה במערכה חמישית של הליברו שלנו היתה לא מוצדקת לשחקן הוגן שהוא מופת להתנהגות כמו שירן ויסמן. דבר כזה לא צריך לקרות במשחק שכזה. אני גאה בשחקנים על המאמץ שעשו לאורך העונה ושמח שאחרי הכל לקחנו את ה גביע ולסיים עונה עם תואר זה משהו שכל הקבוצות היו חותמות עליו ולקחת דאבל כל עונה זו דרישה קצת מוגזמת. אנחנו מסיימים חמש עונות עם תשעה תארים ואני מסתכל על זה בסיפוק רב. שוב ברכות להוד השרון ובהצלחה לשתי הקבוצות בגמר"

יאבד את התואר? המאמן נועם כץ (צילום: דיויד סילברמן)
איבד תואר. המאמן נועם כץ (צילום: דיויד סילברמן)

.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות