fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סני אאוט – מפעת אין

שינוי דרמטי בחדרה: החברה שזכתה במכרז לפינוי אשפה הוחלפה בחברה גדולה ומנוסה יותר
מפנים אשפה בחדרה. סוף לברדק? צילום: עצמי
מפנים אשפה בחדרה. צילום: עצמי

לאחר פחות משלושה חודשים, חברת "סני שירותי תברואה" כבר לא מפנה את האשפה בחדרה. מי שמחליפה את מקומה היא חברת מפעת, שנחשבת לחברה גדולה הרבה יותר.

על אף חוסר שביעות הרצון מהשירות שסיפקה – מה שיצר את המשבר הכי גדול בקדנציה הנוכחית של הנהלת העיר חדרה – המהלך הגיע ביוזמתה של חברת סני, שניצלה סעיף בחוזה המאפשר לה להעביר את העבודה לחברה אחרת המוגדרת כקבלנית משנה.

מפנים אשפה בחדרה. סוף לברדק? צילום: עצמי
מפנים אשפה בחדרה. סוף לברדק?
צילום: עצמי

בשבוע האחרון ירדו כמות הפניות במוקד העירוני בחדרה בצורה דרסטית, וניכר היה לכל מי שמסתובב בעיר כי אכן בוצע שינוי בכל נושא פינוי האשפה. עדיין מוקדם להעריך האם מדובר בסיום המשבר, אולם העיתוי הוא מצוין (בדיוק לפני ראש השנה), ובתוך מספר שבועות נדע האם סוף סוף בא לציון גואל ונמצאה חברה מתאימה לפינוי האשפה בחדרה.

בתוך כך, העירייה נערכת לתגבר את מערך ניקיון העיר בתקופת החגים. ערב ראש השנה חל השנה ביום ראשון, ה-2 באוקטובר. אי לכך, כבר במוצאי שבת ה-1 באוקטובר יחל פינוי האשפה באזורי הפינוי של ימי ראשון. העבודה תושלם ביום שני בבוקר, ובמקביל יחל הפינוי באזור הפינוי של יום שני. העבודה תתחדש בצאת החג, יום שלישי ה-4 באוקטובר, באזורי הפינוי של ימי שלישי. ביום שלמחרת יימשך הפינוי באזורי יום שלישי ויחל הפינוי של אזורי יום רביעי. במהלך החג עצמו יהיה כונן (גוי של שבת) למקרים דחופים.

ערב יום כיפור חל ביום שלישי ה-11 באוקטובר. העבודה תחל ביום זה בשעה 4:00 לפנות בוקר, באזור הפינוי של יום שלישי, עד לכניסת יום כיפור, כולל תגבור של משאיות וטמוני קרקע. העבודה תתחדש למחרת בצאת החג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות