fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף חדש לרשת דלתא נפתח בקניון עזריאלי עכו

רשת דלתא  מרחיבה את השקעתה בקניון עזריאלי עכו עם סניף גדול בקומה הראשונה בהשקעה של מיליון שקלים
דלתא החדש. עזריאלי עכו (צילום: יח"צ
דלתא החדש. עזריאלי עכו (צילום: יח"צ

הרשת להלבשה תחתונה 'דלתא' פתחה סניף חדש בקניון עזריאלי עכו מקבוצת קניוני עזריאלי.  הסניף החדש שופץ במהלך החודש האחרון. הרשת החליטה להעמיק את השקעתה בקניון בעיר והרחיבה את החנות בתוספת  משמעותית וכך מבדלת את עצמה בסניף ייחודי  בגליל המערבי.

דלתא החדש. עזריאלי עכו (צילום: יח"צ
דלתא החדש. עזריאלי עכו (צילום: יח"צ

הסניף החדש של דלתא  משתרע על 200 מ"ר ושופץ בהשקעה של מיליון שקלים. לסניף ייכנסו  מגוון רחב של מותגים ופריטי לבוש ייחודיים. הסניף החדש ממוקם מול סניף רשת פרנג'ליקו.

קניון עזריאלי עכו ממשיך במגמת צמיחה. הרשתות הקיימות בקניון מוצאות אתגר עסקי להרחיב את הסניפי הרשת ולהנגיש את השירות למען  לקוחותיהם בגליל המערבי. לאחרונה רשת אלדו  הרחיבה את השקעתה בעזריאלי עכו, ופתחה בסניף גדול ואופנתי בקומה השנייה בקניון בשווי מיליון שקלים.

מנכ"ל קניון עזריאלי עכו רפאל בולניק: "רשת דלתא פתחה סניף בעיצוב  חדשני שיכלול את כל הקולקציות הכי חדשות לנשים, גברים,  בני נוער וילדים. דלתא היא חנות דגל בעזריאלי עכו שמצטרפת לעשרות חנויות מותגים מתוך מטרה  לאפשר חווית קנייה איכותית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות