fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף בנק הפועלים בקרן היסוד בקרית ביאליק ייסגר

כעשרה חודשים לאחר שסגר את סניף הבנק בשדרות דגניה בקרית חיים, הודיע בנק הפועלים כי הוא סוגר את הסניף שנמצא ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק
סניף בנק הפועלים ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק. צילום: דורון גולן
סניף בנק הפועלים ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק. צילום: דורון גולן

בנק הפועלים הודיע כי הוא סוגר את הסניף שנמצא ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק, כעשרה חודשים לאחר שסגר את סניף הבנק בשדרות דגניה בקרית חיים. בשני המקרים מדובר בסניפים שנמצאים בשכונות של אוכלוסייה מבוגרת חסרת יכול להתמודד מול חברות ענק.

ההחלטה על סגירת סניף הבנק בקרן היסוד, סניף שקיים כבר כארבעים שנה, מותירה למעשה רק סניף בנק אחד פעיל בעיר, שנמצא במרכז הקניות הקריון. בנק הפועלים שולח בימים אלו הודעות לבעלי החשבונות בסניף קרן היסוד על הסגירה, ובמקביל נציגות של הבנק מעדכנות את הלקוחות שמגיעים לסניף.

האזור שבו נמצא הסניף מוכר גם כביאליק הוותיקה שכן רבים מתושבי האזור הינם גימלאים וקשישים אשר מנהלים בו את חשבונם עשרות שנים.

סניף בנק הפועלים ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק. צילום: דורון גולן
סניף בנק הפועלים ברחוב קרן היסוד בקרית ביאליק. צילום: דורון גולן

תושבי האזור מנסים כעת למנוע את סגירת הסניף ומכתב בנושא נשלח לח"כ איציק שמולי, שמשמש כיו"ר השדולה למען הגימלאים בכנסת. שמולי פנה למנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו וגם למפקחת על הבנקים חדווה בר, בבקשה למנוע את סגירת הסניף. מי שעוד התגייס לטובת התושבים הוא ראש העירייה, אלי דוקורסקי שאמר כי עיריית קרית ביאליק רואה בחומרה את החלטת הנהלת בנק הפועלים ופגיעה בציבור לקוחות מסור, באזור הוותיק של העיר

דוקורסקי: "מדובר ביריקה בפרצופם של תושבי קריית ביאליק והלקוחות. הנפגעים העיקריים הם תושביה הוותיקים של העיר, שרבים מהם שמרו אמונים לאורך שנים". דוקורסקי הודיע במכתב להנהלת הבנק, כי ככל שהחלטתם לא תשתנה, ינחה את גזבר העירייה וכן את מנהלי התאגידים העירוניים לחדול מניהול העניינים הכספיים של העירייה ותאגידיה בבנק הפועלים.
הקמת בנק הפועלים התקבלה בישיבה של הוועד הציוני לפני 99 שנים ביוזמת ברל כצנלסון, ממנהיגיה הבולטים של תנועת העבודה בארץ ישראל, מתוך מטרה שהבנק ינוהל על ידי ולמען הפועלים, בכדי לשרת את מעמד הפועלים כולו. בשנות השמונים נמכר הבנק לידיים פרטיות וכים הוא נמצא בשליטת חברת אריסון אחזקות שבבעלות שרי אריסון. את שנת הכספים 2017 סיים בנק הפועלים עם רווח נקי של שני מיליארד ושש-מאות ושישים מיליון שקלים והוא נחשב לבנק המסחרי הגדול בישראל.

מבנק הפועלים נמסר: "לבנק הפועלים מספר הסניפים הגדול ביותר הפרוס בישראל  ובסך הכל 230 סניפים, עשרות סניפים יותר מהמתחרים. לאורך השנים, פותח הבנק סניפים וממזג אחרים, לאחר בחינה רחבה ומקיפה ומשיקולים עסקיים ענייניים, ללא כוונה לפגוע בטיב השירות ללקוחות הבנק. במסגרת התוכנית השנתית של הבנק לפריסת הרשת, הוחלט  למזג את סניף קרית ביאליק לסניפים סמוכים, דוגמת סניף הקריון הסמוך. הודעות בעניין המיזוג תשלחנה לכל הלקוחות עם הצעה להעביר החשבון לסניף חלופי באזור על פי בחירתם. במבנה הסניף ישאר וימשיך לפעול מכשיר בנקט לשירות הלקוחות. בנסיבות שנוצרו אנו מבינים את ההרגשה, ומבקשים להבטיח שנעשה כל שניתן כדי להמשיך ולשרת את לקוחותינו עוד שנים רבות, לשביעות רצונם המלאה. עוד נוסיף כי לרשות לקוחותינו מגוון רחב של שירותים עצמיים, יעילים וזמינים כמו "פועלים בטלפון" (2407*) , "פועלים באינטרנט" בכתובת www.bankhapoalim.co.il. אפליקציות מתקדמות ועוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות