fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיפור עם בשר

מה קורה כאשר שף יהודי פוגש קצב גלאט כושר מוסלמי? התשובה ממש בקרוב בחוצות כרמיאל עם פתיחתה של מסעדת הבשרים המשובחת "בשרל'ה"
שי הראל
שי הראל (צילום: דן פרץ)

את שי אראל, זוכה העונה השלישית של "הישרדות", פגשנו במה שעתידה להיות המסעדה החדשה שהוא עומד לפתוח במתחם חוצות כרמיאל. כרגע, המקום מרגיש כמו תל חפור, שהתמקמה בו להקת נמלים חרוצות. עובדים מתרוצצים ממקום למקום, נושאים כלי עבודה משונים ונראים חדורי מוטיבציה להרוס או להקים כל דבר שנקרה לפניהם.

במרכז כל הבלגן הזה נמצא אראל, מחויך, מנצח על הכל באופן מעורר התפעלות. הצלחנו להזיז אותו ממרכז ההמולה לשיחה על המסעדה החדשה "בשרל'ה", סניף רביעי של רשת המשגשגת, ועל איך הפך כוכב הריאליטי לכוכב גסטרונומי עולה בשמי הצפון.

שי הראל
שי הראל (צילום: דן פרץ)

אראל נולד בחיפה וגדל בקרית חיים, שבה הוא מתגורר עד היום. את המסעדה הראשונה שלו פתח לפני 15 שנה. המסעדה הצליחה, אך יותר מכל היא היוותה בית ספר לניהול עבורו, והניסיון הרב שצבר היה הבסיס להקמת רשת "בשרל'ה". הוריו, דוד ופנינה, הם אלו שנתנו לו את הדחיפה הראשונה לעסקים. לפני שלוש שנים יצא להרפתקה הגדולה בחייו כאשר השתתף בתוכנית "הישרדות הפיליפינים" וזכה בתואר השורד האחרון. הוא נשוי למליסה ולהם שלושה ילדים: נועם, מעיין ועידן.

 מה מייחד את "בשרל'ה" מרשתות אחרות?
"קודם כל 'בשרל'ה' היא רשת מסעדות הבשרים הגדולה ביותר בישראל, שיש לה עדרים משלה בגליל. מעבר לכך, התפריט הוא פשוט מאוד ולא מתחכם, נמצאים בו נתחי הבשר האיכותיים ביותר והאהובים ביותר על הסועד הישראלי".

שי הראל
מכוכב הריאליטי לכוכב גסטרונומי. שי הראל (צילום: דן פרץ)

מה הביא אותך לפתוח את "בשרל'ה"?
"לפני יותר מ-12 שנה היה לי זיכיון של רשת אחרת, שבשלב מסוים הקונספט שלה והניהול לא תאמו את השקפת עולמי. במשך שנה ישבתי וחשבתי על יוצרים מסעדה שתעניק חוויה בשרית אמיתית ואיכותית, אבל כזו שתשלב בתוכה את החוויה הישראלית של מנות ראשונות עם המון ירקות, ושהשולחן יהיה מלא בכל טוב. כך במהלך השנים אלירן אלקיים, השותף שלי, ואני, רק חיפשנו עוד ללמוד ולהשתפר".

 ספר קצת על הסניף החדש בכרמיאל.
"הוא ייפתח במתחם חוצות כרמיאל ב-20 בחודש ויתפרש על 280 מ"ר. הסניף יהיה זהה באלמנטים העיצוביים שלו לאלמנטים המודגשים בשאר הסניפים ויעניק את החוויה המהנה והמשתלמת של 'בשרל'ה' לתושבי האזור, עם תפריט עשיר של בשרים משובחים".

 למה החליט הראל לפתוח סניף דווקא כרמיאל?
הכתבה המורחבת ביום שישי (3.5) ב"צפון -1 כרמיאל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות