fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיפורו של אלוף הריקוד

מגיל 6 אריאל רובין מנצרת עילית רוקד ריקודים סלוניים, הוכתר כאלוף ישראל, השתתף באליפות אירופה במדריד וזכה במקום השלישי. כשהיה בטוח כי חייו יסתובבו סביב במות העולם, נאלץ להתמודד עם עקמת בגב ולוותר על החלום לרקוד, אך לא על הזכות ללמד ריקוד.
אריאל רובין (צילום עצמי)
אריאל רובין (צילום עצמי)

הוא אלוף, על זה אין חולק, יש לו אפילו תעודה המעידה על כך שהוא אלוף ישראל בריקודים סלוניים, שהוא אלוף אירופאי בריקוד זכה במקום השלישי, והוא בימים אלה גם אלוף האלופים בעשייה למען שילוב צעירים עם מוגבלויות בהתנדבות בקהילה, פרויקט ייחודי מרגש של מרכז הצעירים בנצרת עילית ומחלקת הרווחה.

אריאל רובין (צילום עצמי)
אריאל רובין (צילום עצמי)

אריאל רובין נולד רוקד, בגיל שש כבר כבש את רחבת הריקודים הסלוניים, הפוטנציאל זוהה ואריאל עבר למקצוענות בריקוד. בגיל 14 כבר היה סופרסטאר של ריקודים סלוניים, אלוף ישראל בריקודים לגילו, שנה לאחר מכן ההצלחה המשיכה להאיר פנים ואריאל כבש את המקום השלישי באליפות אירופה.

כשהיה בטוח שהבמה תהיה מרכז חייו כמופיע, רוקד וזוכה להערכת ההמונים, נאלץ להפסיק שלוש שנים אחרי, בגיל 17, את הריקוד, בשל עקמת בגב שהתפתחה עם השנים. אריאל נותח ולאחר מכן הפסיק לרקוד אך לא ויתר על היכולת ללמד את הדור הבא ריקוד.

אריאל, למרות מגבלתו, עליה התגבר בעוצמות השמורות לו, ממשיך את מסע חייו ומסייע לחברו המתנייד בכסא גלגלים.

אריאל שחייו משולבים התנדבות למען הקהילה כבר בהיותו תלמיד בתיכון, התנדב באקי"ם והחליט כי ההתנדבות תהיה דרך חיים. "כל זמן שאני יכול לגרום לאדם לחייך עושה לי טוב', אומר אריאל, אשר לאחרונה בעקבות תוכנית 'עוצמת ההתנדבות' מטעם מחלקת הרווחה בעיריית נצרת עילית ומרכז צעירים, התגייס לפרויקט, שמטרתו לשלב צעירים עם מוגבלות בהתנדבות בקהילה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות