fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיכום 2016 בכדורגל: הפועל חדרה מגיעה לגמר הפלייאוף

שחקני הפועל חדרה חוגגים. פספסו עלייה (צילום: שלומי גבאי)

עונת 2015/2016 הייתה אחת העונות הטובות ביותר של הפועל חדרה/אולגה בשנים האחרונות. לאחר שבקיץ שעבר החליט ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן לבצע איחוד היסטורי בין הפועל חדרה לבין גבעת אולגה, ראשי המועדון העמידו מטרה חד משמעית: לייצב את הקבוצה בעונה הראשונה ולעלות לליגה הלאומית בעונה השנייה.

העונה הראשונה ללא ספק הסתיימה בהצלחה גדולה כאשר הקבוצה תחת הנהגתו של מומו ניסטל הגיעה לגמר הפלייאוף של ליגה א', כנגד כל הסיכויים, ושם הפסידה בפנדלים למועדון ספורט כפר קאסם. הפתעה גדולה, אבל גם פספוס ענק.

ההישג של חדרה חסר תקדים בעיקר אם לוקחים בחשבון שבקבוצה שיחקו שמונה שחקני בית, דבר שלא זכור בחדרה בשני העשורים האחרונים.

השנה מסתיימת בהצלחה גדולה עוד יותר, כאשר חדרה מדורגת במקום הראשון ומכוונת לחלק השני של המטרה שלה. יו"ר הקבוצה אורן גולן: "המטרה היא חד משמעית לעלות ליגה ואם לא נעשה זאת, זה יהיה הכישלון האישי שלי".

שחקני הפועל חדרה חוגגים. פספסו עלייה (צילום: שלומי גבאי)
שחקני הפועל חדרה חוגגים. פספסו עלייה (צילום: שלומי גבאי)

שינוי במחלקת הנוער

במשך העשורים האחרונים נחשבה מחלקת הנוער של הפועל חדרה לאחת המחלקות המסודרות והגדולות באזור השרון. למרות זאת, הקבוצה לא הצליחה להגיע להישגים מקצועיים.

הקבוצה נוהלה בעשור האחרון תחת הנהגתם של אלי דגני וגבי אוחנה, אבל לאור השינוי הגדול בכדורגל החדרתי בקיץ האחרון במועדון החליטו על שינוי במבנה הארגוני במחלקת הנוער ומי שהובא להוביל את המחלקה הוא המנהל המקצועי ישראל צרפתי.

צרפתי, שניהל קודם לכן את מחלקת הנוער במכבי ברקאי בחר לבצע שינוי משמעותי בחדרה והחליף כמעט את כל מאמני המחלקה. נכון לסיום שנת 2016 חדרה עדיין לא יכולה להתגאות בהישגים מקצועיים מזהירים ודווקא מסיימת את השנה בפרשה לא נעימה כמו המכות במשחק קבוצת הנוער מול הפועל עפולה. אין ספק שהשנה הקרובה תהיה שנה קריטית להמשך התהליך.

כישרונות חדרה: שנה קשה

במשך השנים האחרונות נחשבת קבוצת הנשים מכבי כישרונות חדרה לאחת הקבוצות ההישגיות המובילות בעיר. לאחר ששנת 2014/2015 נחשבה לשנת השיא של המועדון, בה זכתה בגביע מדינה היסטורי והעפילה לגמר הפלייאוף, הרי שהשנה האחרונה תיחשב לאחת השנים הקשות של הקבוצה.

בסוף העונה שעברה סיימה הקבוצה במקום השלישי בליגה ונפרדה מגביע המדינה כבר בשמינית הגמר. השנה האזרחית מסתיימת עבור הקבוצה בסימן שאלה גדול בנוגע לעתידה, כאשר היו"ר המיתולוגי של המועדון, יעקב גלאם, טרם החליט על עתידו, מה שמציב סימן שאלה גדול סביב העתיד של המועדון כולו. גלאם: "כרגע אני עוזר ותומך בקבוצה, אבל טרם החלטתי מה יהיה בהמשך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות