fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופי סטריקוב עברה מכדורעף אולמות לכדורעף חופים

מכה קשה לעירוני קרית אתא. שחקנית הכדורעף סופי סטריקוב החליטה לפרוש מכדורעף אולמות ועברה לכדורעף חופים. השחקנית הצעירה, שהצטיינה העונה באתא, מכוונת לאולימפיאדת טוקיו ולזו שאחריה

אחרי עונת בלהות, שכללה המון פציעות קשות של שחקניות, וזריקת שתי זרות הביתה, על ידי היו"ר יעקב טאוב, קיבלה אתא לאחרונה עוד מכה. השחקנית המצטיינת של הקבוצה בעונה האחרונה סופי סטריקוב (23) פרשה מכדורעף אולמות ועברה לכדורעף חופים. זה לא ניתן לשינוי כיוון שסטריקוב כבר החלה בפעילות בכדורעף חופים. היא עברה להתגורר במכון וינגייט, וכבר מתאמנת בחוף הסמוך  וגם יש לה בת זוג, מדובר ביעלי ילין סדבון. איגוד הכדורעף, שיזם את החיבור  ביניהן מכוון הכי גבוה ומאמין ששתי השחקניות הצעירות יוכלו להגיע לאולימפיאדת טוקיו, שתתקיים בקיץ 2020. יתרה מכך, יש כוונה להריץ אותן גם לאולימפיאדת 2024. רק בספטמבר הקרוב יכריז הוועד האולימפי היכן תתקיים האולימפיאדה בשנה זו.

"בחרתי לעבור לכדורעף חופים כי אני בטוחה שאפשר להצליח יותר בכדורעף חופים מאשר בכדורעף אולמות", אמרה סופי והוסיפה: "זה משחק פחות קבוצתי. כאן צריך לשתף פעולה עם שחקנית אחת ואם יש חיבור טוב זה אמור להצליח. זה מתאים לי ואני מאמינה שנוכל להגיע לאולימפיאדה. לשם בכל אופן אנחנו מכוונות. ברור שהדרך ארוכה ונצטרך לעבוד קשה, אבל אני מאמינה שנצליח".

af 01
מכוונת לטוקיו. ספי סטריקוב (צילום: איסר רביץ)

נציין כי עונה קודם שיחקה בקרית אתא שחקנית צעירה ושמה אלה סעדה, שנתנה עונה ענקית, אבל מיד לאחריה היא עברה לשחק בקולג'ים בארצות הברית, אחרי שהוכתרה בתואר כדורעפנית השנה בטקס ספורטאי השנה של 'הד הקריות. כעת זה קורה שוב לקבוצה כאשר המצטיינת של העונה עזבה את הקבוצה לטובת כדורעף חופים.

בינתיים באתא אין כל החלטות, הנהלת הקבוצה מחפשת מאמן. כל השחקניות, למעט אורן עובדיה ודנה משיח סיימו את החוזה בקבוצה. לגבי משיח כלל לא ברור אם תוכל לשחק בעונה שעברה, שכן לפני כחודש היא עברה ניתוח בכתף אחת ובחודש הבא היא אמורה לעבור ניתוח בכתף השנייה. לא ברור אם היא תצליח לחזור לעונה הבאה. גם גורלה של מורן צור_לוק, שנפצעה ממש עם סיום העונה בצורה קשה בברך: גם בצולבת, גם ברצועה הפנימית, גם ברצועה הצידית וגם במיניסקוס, אמורה לעבור בקרוב ניתוח וברור שהיא לא תוכל לחזור לשחק לפחות עד אמצע העונה הבאה. המתאזרחת נטשה קרוק עשויה להמשיך. דבר אחד בטוח, בעונה הבאה יהיו לקרית אתא שלוש זרות חדשות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות