fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: שריפי דורש לקיים מבצע הנחות לחייבים בארנונה

עיריית נתניה | צילום: רותי ברמן
עיריית נתניה | צילום: רותי ברמן

עיריית נתניה קיבלה החלטה להצטרף למבצע ארנונה במסגרת תקנות חדשות שהוציא משרד הפנים. במבצע הארנונה יוכלו החייבים עד שנת 2014 ליהנות מעד 50 אחוז הנחה אם ישלמו את כל חובם לעירייה עד שנת 2014 ויסדירו את חובם בארנונה עד לשנת 2017.

הנחה בחובות ארנונה. עיריית נתניה צילום רותי ברמן
הנחה בחובות ארנונה. עיריית נתניה צילום רותי ברמן

עו"ד ד"ר ניסן שריפי, פנה לפני שבועיים במכתב לראש העירייה מרים פיירברג ולחברי מועצת העיר בבקשה לכנס בדחיפות את מליאת מועצת העיר על מנת להחליט כי עיריית נתניה מצטרפת ל"מבצע הארנונה" בו יש לרשות המקומית סמכות להפחית את חובות הארנונה המצטברות של תושבים עד לשנת 2014 עד גובה 50 אחוז וזאת לפי התקנות שפורסמו.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "מועצת העיר, בישיבתה ביום 3 מאי 2017 החליטה מיוזמתה לאמץ את ההסדר הקבוע בתקנות כאמור ותפעל בעניין על פי חוק ועל פי הנחיות משרד הפנים".

סכום החובות של תושבים ועסקים לארנונה לעיריית נתניה מתחילת פעילות העירייה ועד סוף דצמבר 2014 עומד על כ- 540 מליון שקלים.

לדברי העירייה מרבית הסכום הינה בגדר 'חובות אבודים' של חברות שהתפרקו ועסקים שנסגרו, שממילא לא ניתן לגבות מהם כי כבר אינם קיימים.

"לעומת זאת, החייבים שעשויים לשלם 'ולהנות' מהמבצע הינם כל אותם אלו שבין כה וכה מתקשים לעמוד בתשלומים וכדאי להם להשלים את תשלום החוב שכאמור יישא את מלוא הסכום לרבות פיגורים והצמדה".

ניסן שריפי צילום רותי ברמן
ניסן שריפי צילום רותי ברמן

שריפי: "בקשתי להעלות בדחיפות עניין זה להצבעה במליאת מועצת העיר, שכן המבצע מוגבל בזמן ויסתיים בתאריך 30.11.17".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות