fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: מנהלת הפלנטריום התפטרה

פלנטריום (צילום: רן אליהו)
פלנטריום (צילום: רן אליהו)

ימים ספורים לאחר פתיחתו של הפלנטריום הודיעה מנהלת המקום מיום הקמתו ד"ר ליאורה דורי כי החליטה לעזוב את תפקידה. הודעה זו הפתיעה את האנשים שמכירים את דורי  הנושאת בתואר; ד"ר לאסטרופיסיקה.  ניהול הפלנטריום יעבור  בעוד מספר שבועות לניהול היכל התרבות. עדיין לא נקבע מי ינהל אותו אך מסתמן כי ראש מנהלת השכונות; אורנה רג'ינאנו תקבל את התפקיד.

פלנטריום (צילום: רן אליהו)
פלנטריום (צילום: רן אליהו)

מקורבים לדורי אמרו השבוע כי אח הסיבות שהובילו אותה לעזוב הינו בתמיכתה כי הפלנטריום יעבוד בשבת.  "דורי הגיעה ממקום מקצועי נטו ונקלעה למלחמה על השבת", אמרו מקורבים.

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "הד"ר ליאורה דורי החלה את עבודתה כמנהלת הפלנטריום בחודש אוקטובר 2015 וליוותה את תהליך הקמתו לקראת פתיחתו המוצלחת ביולי 2016. משנפתח בהצלחה לקהל הרחב, ביקשה ד"ר דורי, לסיים את תפקידה כשפניה לאתגרים חדשים והעירייה נענתה לבקשתה. טרם נקבע מי ימלא את התפקיד בהמשך. יחד עם זאת נציין כי מדובר בעמדה ניהולית, הדורשת תואר אקדמי בלבד ולא נדרש תואר בפיסיקה או תואר דוקטור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות