fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: העירייה תקצה מיליון שקלים לסבסוד קייטנות ילדי הגנים

קייטנה (צילום: Kris Kerzman . מתפרסם לפי רישיון CC BY 2.0 דרך ויקישיתוף)
קייטנה (צילום: Kris Kerzman . מתפרסם לפי רישיון CC BY 2.0 דרך ויקישיתוף)

 

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג -איכר יחד עם מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, החליטו לסבסד את קייטנות הקיץ בגני הילדים ולהקל בנטל על ההורים.

פיירברג איכר הודיעה שהקייטנות יסובסדו במיליון שקלים.

"הנחתי לתקצב את קייטנות הקיץ בסך של מיליון שקלים תוך הקפדה על איכות הקייטנה, על תכניה, ארועי השיא המתוכננים בה, ארוחת הבוקר המזינה שתוגש בה ועוד. כל זאת, על מנת שילדינו יקבלו את המוצר הטוב ביותר במחיר של 1,895 שקלים למסלול יום ארוך או לחילופין: 1,196 שקלים למסלול יום מקוצר לתקופה של 22 ימים".

מליון שקלים. מרים פיירברג איכר. צילום: רן אליהו
מרים פיירברג איכר. צילום: רן אליהו

עוד מוסיפה פיירברג איכר: "הקייטנה תיערך בחודש יולי, מתוך הבנה והכרה בצורך של ההורים העובדים שמספר ימי החופשה שלהם אינו חופף לזה של ילדיהם".

על פי תכנית העירייה הילדים ייהנו מפעילות תרבותית עשירה וחוויתית שתועבר על ידי מפעילים חיצוניים, משני ימי שיא וכן מארוחת בוקר שתוגש להם בהנחיית תזונאית.

"אני מאמינה כי בכך נעניק לילדי העיר מענה מיטבי, שיאפשר הזדמנות שווה לכל הילדים מכל רחבי העיר והשכונות, להשתלב בקייטנות השונות והמגוונות שאנו מציעים", מסבירה פיירברג.

יצויןכי לרשות התלמידים בכיתות א', ב' ו-ג' יעמדו קייטנות "בית הספר של החופש הגדול". בעירייה הוסיפו כי גם בהן תתקיים פעילות של מפעיל חיצוני מדי יום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות