fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: בקמפוס דורה דורשים מבנה קבע לבית הספר

מתנ"ס דור (צילום: באדיבות אתר קמפוס דורה)
מתנ"ס דור (צילום: באדיבות אתר קמפוס דורה)

שנת הלימודים עומדת להסתיים והורי התלמידים בקמפוס דורה -בית ספר צומח לאומנות מוטרדים מכך שאין להם מבנה קבוע. קמפוס דורה הוא בית ספר על אזורי ולומדים בו תלמידים מרמת פולג, קריית השרון וממרכז העיר. בית הספר פועל בהצלחה זה שנתיים במתנ"ס דורה. בשנת הלימודים הבאה יפתחו בו שלוש כיתות א'.

יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר יפעת שמר מרמת פולג: "זהו בית ספר לילדי שכונת דורה ולילדים מכל העיר, יש כאן אינטגרציה הפוכה וכולם מרוויחים מהשילוב ומכך שהסביבה לא הומוגנית. כאשר העירייה שיווקה את הפרויקט נתנו לנו את הספרייה כחדר לימוד והבטיחו שתוך שנה שנתיים יהיה לנו מבנה קבע. בשנה השנייה להתנהלותו נפתחו שתי כיתות א' ורבים התאכזבו כשנדחו. כבר בשנה הראשונה הבנו שהעירייה לא התארגנה. הגדרות לא היו בסדר ולא הייתה הצללה ויש בעיות בטיחות בסידורי ההסעה. ברור לנו שבשנה הבאה נמשיך ללמוד במתנ"ס".

מתנ"ס דור (צילום: באדיבות אתר קמפוס דורה)
מתנ"ס דור (צילום: באדיבות אתר קמפוס דורה)

יצוין כי בשכונת דורה נסגר לפני שנתיים בית ספר מסילות. בית הספר נותר נטוש.

שמר מוסיפה: "אנחנו צריכים מבנה שיתאים לצרכים של התלמידים הלומדים אומנויות. אנחנו צריכים אמפיתאטרון עם במה, מרחבים להצגת תערוכות ועוד. כאשר מקימים בית ספר עם חזון צריך לבנות אותו בהתאמה לצרכים. מבנה בית ספר מסילות שופץ ואוכלס על ידי חטיבה או תיכון חרדי".

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "בנוגע למבנה הקבע הנושא בתהליך, נציין כי נבחר אדריכל המצוי בעבודה מול מנהלת ביה"ס ובשלב זה אנו ממתינים להעברת התקציב לבינוי ממשרד החינוך במטרה לאכלס את המבנה 1.9.2017 ".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות